Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: URL canônicas Diferentes En vBET Traducido estrutura diferente de Páxinas regulares URL.

  1. #1
    Membro
    Rexistrado
    Aug 2012
    Localización
    Atlanta
    Posts
    39

    Default URL canônicas Diferentes En vBET Traducido estrutura diferente de Páxinas regulares URL.

    Eu teño un problema en que as ligazóns traducido vBET están relatando diferente estrutura URLs canónicas que as URLs non traducidos. De feito, as URLs traducidos están relatando o dominio raíz no canto de incluír o subdirectorio "traballos" que deben ser incluídas. El só parece ocorrer nas páxinas de etiquetas. Teño máis de 20K erros. Esta parece ser a razón pola que o meu sitio está perdendo indexación. Como fago para solucionar isto?

    Vexa abaixo:

    Lei - Resultados de Procura - MyModelTalk #o @casting #Libre Pide Modelos e Actores!
    Code:
    <base href="MyModelTalk Free Casting Calls for Models and Actors!" /><!--[if IE]></base><![endif]--><link rel="canonical" href="http://mymodeltalk.com/jobs/tags/law.html" />
    <--- Este é correcta


    Kanun - Arama Sonuçları - Modeller ve Aktörler Aramalar MyModelTalk Ücretsiz Döküm!
    <- É correcto. empregos subdirectorio falta.

  2. #2
    Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012
    Posts
    481

    Default

    Grazas por informar. Eu estou a traballar sobre este tema.

    Recomendamos instalar a versión PRO. Pode renovar a licenza para só 30 $. A versión completa contén moitas máis opcións de configuración que permiten que personalizar o mellor produto para ti.

  3. #3
    Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012
    Posts
    481

    Default

    Rapidamente arranxar para este asunto:
    • Editar plugin AdminCP-> Plugins & Produtos-> Extensión Manager-> Idioma Unset en $ _GET para ligazóns de SEO
    • Cole este código no inicio:
      PHP Code:
      global $vbulletin;
      if(
      $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] == 'VBSEO_URI' && $_REQUEST['language'] && strpos($_SERVER['VBSEO_URI'], $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']) !== 0) {
      $_SERVER['VBSEO_URI'] = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].$_SERVER['VBSEO_URI'];

    • Garda os cambios.

    Este asunto será arranxado na liberación próxima.

  4. #4
    Membro
    Rexistrado
    Aug 2012
    Localización
    Atlanta
    Posts
    39

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Grazas por informar. Eu estou a traballar sobre este tema.

    Recomendamos instalar a versión PRO. Pode renovar a licenza para só 30 $. A versión completa contén moitas máis opcións de configuración que permiten que personalizar o mellor produto para ti.
    Moitas grazas. Eu, de feito, pretende obter a versión pro próximo mes. Estou tendo que comprar máis que algunhas versións próximo mes. E grazas pola corrección! Iso foi moi impresionante irmán.

  5. #5
    Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012
    Posts
    481

    Default

    Son feliz podería axudarte.
    Lembre que unha licenza permite a instalación de calquera produto no dominio rexistrado para esta licenza.
    Último editado por Marcin Kalak; 16-06-15 en 11:07.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •