Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Non traduce

Default Non traduce

Text automatically translated from: Portuguese to: Galician
    Translated text
    Ben, veño novamente suplicar axuda....

Xa fai máis dun mes @que eu comprei o vBET e até hoxe non conseguín facer funcionar, xa conversei co Marcin por Mensaxe Privada más o mesmo non conseguiu resolver e me pediu novamente @que eu abrise un tópico aquí.

O Marcin di que esgotou meu límite de API da Microsoft, porén iso non é verdade, pois se eu entro na miña conta da Microsoft está alí que aínda me restan 2.000 a traducir, ou sexa, nin cheguei a utilizar.

Preciso de axuda, pois meu fórum só traduce para o inglés e Ruso.

Grazas.
    Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Compracer resultado de proba da pasta API de Tradutor do Microsoft: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

test_microsoftbyazure.php

Code:
    Starting test for Microsft Translation API by Azure

Test result: "ArgumentException: No bearer information found in the token : ID=5641.V2_Json.Translate.11735732"
    Test error:
    Connection time (ms): 89.697021484375
    test_apertium.php

Code:
    Starting translation test for Apertium
    Test result: {"responseData":{"translatedText":null},"responseDetails":"Unexpected Error: null","responseStatus":500}
    Test error:
    Connection time (ms): 17197.694091797
    test_detectlanguage.php

Code:
    Starting detection test for DetectLanguage API
    Test result: {"data":{"detections":[{"language":"pl","isReliable":true,"confidence":24.09}]}}
    Test error:
    Connection time (ms): 375.67211914062
    test_yandex.php

Code:
    Starting translation test for Yandex
    Test result: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <Translation code="200" lang="en-de"><text>Sein oder nicht sein?</text><text>Das ist die Frage.</text></Translation>
    Test error:
    Connection time (ms): 343.7978515625

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

o resultado de proba de Microsoft suxire unha chave incorrecta. Chave de control para API de Microsoft. Ve: http: //www.vbenterprisetranslator.co...html#post13830 e Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#Correo12966.
    O resultado Apertium di que o servizo foi dipoñible. Servidores Apertium miúdo caen. Probe facer a proba máis tarde.
    O resultado DetectLanguage e Yandex di que todo estaba ben.

Translated text
    Sim, eu estou colocando minha chave da aplicação que é un "segredo de Cliente" Mesmo assim, o teste Azure dá o mesmo erro.
    Original text
    Último editado por Fabiano; 10-06-15 en 16:52.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Recomendo o envío de tales fotos na PM.

Te Ten que escribir contidos de Carné de identidade de cliente Campo dentro AdminCP->vBET->vBET Tradución Providers->Microsoft Tradución/Comercial LIBRE chave de API por Azure E escribir contidos de Segredo de cliente Campo dentro AdminCP->vBET->vBET Tradución Providers->Microsoft Tradución/Comercial LIBRE segredo de API por Azure.

Facer seguro que contido de Carné de identidade de cliente É o mesmo tan contido de Microsoft API/de Tradución Comercial LIBRE chave por Azure E contido de Segredo de cliente É o mesmo tan contido de Microsoft API/de Tradución Comercial LIBRE segredo por Azure.
    Último editado por Marcin Kalak; 10-06-15 en 16:39.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.

Translated text
    Problema solucionado. Grazas!
    Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Son feliz podería axudarte.

Tags para este tema