Parte do texto non é traducido, porque alcanzou o límite de traducións. Máis información: Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10969.
Parte do texto non é traducido, porque alcanzou o límite de traducións. Máis información: Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10969.
Último editado por Marcin Kalak; 04-06-15 en 18:54.
Probablemente xa superou o límite diario. Yandex permite traducir a diario para 1M personaxes, pero non máis que 10 millóns por mes.
Ola martin,
Unha última cousa. Seu .htaccess parece corrixido todo, excepto dúas cousas permanecen.
1. O novo htaccess creou un asunto onde o arquivo vello urls redirixe a Http://mymodeltalk.com/sitemap/ no canto de MyModelTalk Fundición Libre chamadas a modelos e actores!. Clic Http://mymodeltalk.com/arquivo/de traballos/índice.php Para un exemplo de whats indo mal. Non sei moito sobre htaccess tan i non son seguro como para reescribir isto correctamente e i eliminou a miña vello htaccess.
2. vBET reescribir todos os enlaces de navegación correctamente, excepto a url do logotipo e da "Inicio" url. Por exemplo, se premer sobre a tradución castelá i pode visitar todos os enlaces para ver a tradución castelá. Con todo, se eu premer sobre a imaxe do logotipo que me leva de volta á versión Inglés Forum casa ou.
Como fago para corrixir estes dous?
Por favor, manteña un problema nunha fío.
En canto á primeira cuestión. Probe desactivar temporalmente vBET e vexa se o problema persiste.
En canto ao segundo punto, o importante é que o VB non engadido ao enlace dun camiño base. vBET debe ter plena enlace para engadir o código de linguaxe.
Miñas desculpas no futuro eu non vou facer iso.
1. A cuestión está relacionada coa htaccess. Eu apaguei a miña versión antiga despois que eu penso que estaba a traballar. Nós só fixo cambios no ficheiro .htaccess. Fun adiante e vBET minusválidos, pero non cambia nada e eu non esperaba iso tamén.
2. Cal destes é un camiño de base integral?
- "Http://mymodeltalk.com/jobs"
- "../forum.php"
Estou curioso para saber se é certamente unha cuestión de cambiar .htaccess. Ten neste segmento .htaccess anterior. Tentar restaura-lo temporalmente e ver se o problema aínda terá lugar.
Camiño de base completa para a súa web é "http://mymodeltalk.com/jobs". BB debe engadir lo cada enlace.
Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.