Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 18 de 18

Thread: Cabeceiras duplicados causados por vBET

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Parte do texto non é traducido, porque alcanzou o límite de traducións. Máis información: Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10969.
    Último editado por Marcin Kalak; 04-06-15 en 18:54.

Membro
    Rexistrado
    Aug 2012

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Parte do texto non é traducido, porque alcanzou o límite de traducións. Máis información: Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10969.
    Entón, eu teño acadado meus límites ao mes?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Probablemente xa superou o límite diario. Yandex permite traducir a diario para 1M personaxes, pero non máis que 10 millóns por mes.

Membro
    Rexistrado
    Aug 2012

Ola martin,

Unha última cousa. Seu .htaccess parece corrixido todo, excepto dúas cousas permanecen.

1. O novo htaccess creou un asunto onde o arquivo vello urls redirixe a Http://mymodeltalk.com/sitemap/ no canto de MyModelTalk Fundición Libre chamadas a modelos e actores!. Clic Http://mymodeltalk.com/arquivo/de traballos/índice.php Para un exemplo de whats indo mal. Non sei moito sobre htaccess tan i non son seguro como para reescribir isto correctamente e i eliminou a miña vello htaccess.

2. vBET reescribir todos os enlaces de navegación correctamente, excepto a url do logotipo e da "Inicio" url. Por exemplo, se premer sobre a tradución castelá i pode visitar todos os enlaces para ver a tradución castelá. Con todo, se eu premer sobre a imaxe do logotipo que me leva de volta á versión Inglés Forum casa ou.

Como fago para corrixir estes dous?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Por favor, manteña un problema nunha fío.
    En canto á primeira cuestión. Probe desactivar temporalmente vBET e vexa se o problema persiste.
    En canto ao segundo punto, o importante é que o VB non engadido ao enlace dun camiño base. vBET debe ter plena enlace para engadir o código de linguaxe.

Membro
    Rexistrado
    Aug 2012

Question Tan o que é un camiño de base cheo?

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Por favor, manteña un problema nunha fío.
    En canto á primeira cuestión. Probe desactivar temporalmente vBET e vexa se o problema persiste.
    En canto ao segundo punto, o importante é que o VB non engadido ao enlace dun camiño base. vBET debe ter plena enlace para engadir o código de linguaxe.
    Miñas desculpas no futuro eu non vou facer iso.

1. A cuestión está relacionada coa htaccess. Eu apaguei a miña versión antiga despois que eu penso que estaba a traballar. Nós só fixo cambios no ficheiro .htaccess. Fun adiante e vBET minusválidos, pero non cambia nada e eu non esperaba iso tamén.

2. Cal destes é un camiño de base integral?

• "Http://mymodeltalk.com/jobs"
    • "../forum.php"

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Estou curioso para saber se é certamente unha cuestión de cambiar .htaccess. Ten neste segmento .htaccess anterior. Tentar restaura-lo temporalmente e ver se o problema aínda terá lugar.

Camiño de base completa para a súa web é "http://mymodeltalk.com/jobs". BB debe engadir lo cada enlace.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema