Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: É posible outro pagamento paypal? Cantas actualizacións están incluídas no prezo?

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011

Default É posible outro pagamento paypal? Cantas actualizacións están incluídas no prezo?

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Estou pensando en mercar vBET. Pero eu teño información:
    - Podo pagar, excepto en paypal? Non teño unha tarxeta de crédito, e eu son do PL así como. I trasladar para a miña conta?
    - Pagamento dos US $ 230, cantas actualizacións están incluídas no prezo?
    Original text
    Último editado por Marcin Kalak; 11-05-15 en 08:10. Motivo: reparación bbcode

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Pode descargar o importe á conta. Cubra o formulario normalmente, pero non pagar usando PayPal - o sistema ha amosar-lle o valor a ser pago (en dólares estadounidenses, son convertidas para PLN á taxa media de cambio NBP na data de transferencia). Tras cubrir o formulario, por favor envíe-me un PM de datos que entrou, e eu vou enviar-lle os datos para transferir. Unha vez aprobado, a transferencia terá licenzas.
    A través da compra de licenzas teñen un ano de actualizacións gratuítas, entón pode estender as licenzas e actualizacións por un ano.
    Original text
    Último editado por Marcin Kalak; 11-05-15 en 19:36.

Tags para este tema