Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: vBET 4,0 quizais non tan cedo

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default vBET 4,0 quizais non tan cedo

Oi

Honesta estabamos preparados hoxe para liberación de vBET4.0.0 Hai un pero - foi probado en vBulletin4.0.1 Antes da produción, fixemos test rápido en 4.0.2 e parece que hai confusión total con URLs (redireccións e codificación).

Entón, agora estamos axuste vBET4.0.0 para vBulletin4.0.2 e hai posibilidade de que teremos que esperar ata que coa liberación vB4.0.3 - descubrimos erro grave en vB4.0.2 que non nos permite liberar agora (Aforcar Canonical URL "Severo" - NON TRABALLO para IE e Opera - vBulletin Community Forum - Proxectos).

Quizais iremos traballar na nosa propia solución intentando volta esta cuestión se resolver problemas URL que aparece noutros vB4.0.2

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Fixaron 250 erros na versión! Podo imaxinar a súa moi difícil deveolping un mod ampla facer, quizais, 700-800 alteracións no código durante os primeiros 4-5 meses do ciclo de vida vBulletin 4. A miña estratexia é non tocar vBulletin 4 a varios meses de calquera maneira.

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por krisp View Post
    Fixaron 250 erros na versión! Podo imaxinar a súa moi difícil deveolping un mod ampla facer, quizais, 700-800 alteracións no código durante os primeiros 4-5 meses do ciclo de vida vBulletin 4. A miña estratexia é non tocar vBulletin 4 a varios meses de calquera maneira.
    Eu concordo totalmente.

Eu pretendo ir con 3,8 por moito tempo aínda.

vB 4 en esencia nunca será ouro cando considera o produto que tiña antes da actualización (3.8) e como todos estes novos bugs son retrospectivamente afectando outras características por defecto do VB cando nin sequera foron tocados, por iso, quero dicir sen cambios na código.

Ningunha situación gañar polo que é todos os preto de 3,8.

Rexistrado
    Outubro 2009

Si, é unha dor para fornecer software de acordo con algo non moi estable en código ...

En todo caso - após poucos días de probas e descubrimento e corrixindo poucos asuntos, e tamén atopando poucos asuntos que teñen que ser corrixido por vB equipo como vB becho pensamos que somos a punto para liberación de BETA. Será non posíbel de saír de BETA escenifica tan moito tempo como vB4 non será OURO, mais máis as cousas están indo ben e moitas persoas están esperando para vBET4.0 Así que penso que somos a punto para el tanto como podemos ser nesta situación

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Text automatically translated from: Hebrew to: Galician
    Translated text
    Aínda que todos desexamos un sistema saudable VB4, esperar pacientemente ata que non resolve-lo funcionará correctamente .... Momento máis que VB4 Non suxerir para ir aínda.
    Eu estaba mal eu fixen actualización do meu sistema a 4
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por dacho View Post
    Text automatically translated from: Hebrew to: Galician
    Translated text
    Aínda que todos desexamos un sistema saudable VB4, esperar pacientemente ata que non resolve-lo funcionará correctamente .... Momento máis que VB4 Non suxerir para ir aínda.
    Eu estaba mal eu fixen actualización do meu sistema a 4
    Original text
    Si - Eu supoño que non todos os amores vBulletin 4 Mais aínda temos clientes que quere vBET para vBulletin 4 así que dámolo

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Rápido crecemento de combustible,

Text automatically translated from: Chinese to: Galician
    Translated text
    Rápido crecemento, combustible, esperando para facer os detalles de SEO
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por shikeren View Post
    Text automatically translated from: Chinese to: Galician
    Translated text
    Rápido crecemento, combustible, esperando para facer os detalles de SEO
    Original text
    De modo ningún Compracer lembrar que non estamos facéndoo desde esfoladura - habemos xa traballando, código probado ben que só tivemos que integrar con versión nova de vB

Tags para este tema