Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Eu teño que saber se vBET pode traballar con DBseo

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2014

Default Eu teño que saber se vBET pode traballar con DBseo

Ola Guy Estou a correr VBseo. Gustaríame substituílo por DBseo e vBET. Eu teño que saber se vai funcionar antes de compra-lo. Vostedes ofrecen servizos de instalación.

Grazas pola axuda

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Non pensa apoiar DBSEO neste momento. Apoiamos URL amigables. Así, os usuarios vBSEO pode ir con vBSEO ou cambiar a agradable da URL.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2014

VBseo é tecnoloxía mortos. DBseo é de lonxe a mellor das opcións seo mencionados. Faría unha morea de sentido apoiar DBseo. Sería facer o seu produto moito máis atractivo. Calquera oportunidade que ía costume este código para traballar para nós? a unha taxa?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Neste momento, non estamos a planear integrar con dbseo. vBulletin ten as súas propias URLs amigables nativos. Podes probar integrar-se no seu propio risco, pero está en conta que, se cambiar o código vBET entón vai ter que cambia-lo de novo despois de cada actualización vBET.
    Último editado por Marcin Kalak; 12-11-14 en 10:06.

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Necesito isto para traballar con DBSE ou eu necesitan algún apoio para arranxar buracos en VBSEO! Correcto agora estou tentando tirar VBSEO mais VBET está causando os erros que chaman vbseo ficheiros

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Se quere eliminar vBSEO primeiro eliminar a integración de vBET con vBSEO en arquivos vBSEO e no .htaccess.
    Se non ten un problema con vBSEO sen integración, pero tes problemas despois da integración, a continuación, por favor, cree novo tema e escribir contido erros.
    Se altera o SEO en DBSEO entón podes probar integrar-se no seu propio risco, pero está en conta que, se cambiar o código vBET entón vai ter que cambia-lo de novo despois de cada actualización vBET.
    Último editado por Marcin Kalak; 28-11-14 en 10:39.

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Só sorprendeu continúa a ofrecer soporte a un produto que foi explotado.

Membro Senior
    Rexistrado
    Xuño 2010

Eliminado o código .htaccedd para vBET seo e todos os enlaces cambiou de / lang / páxina a outra? Lang = porco de xeito que non é unha solución. Vou pair sobre iso unha vez mañá e ver, e posibilidade de integración deste a unha taxa? Polo menos non deixar que a xente pensa que a instalación de vbseo é unha boa idea neste momento.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Se eliminou integración vBET con vBSEO no ficheiro .htaccess e en arquivo /vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php, /vbseo/includes/functions_vbseo_url.php entón desactivar temporalmente vBET.
    vBSEO, entón, analizar ligazóns en lingua foro.
    Alterando as ligazóns non asociada a vBET.

Podemos axudar a eliminar vBET integración con vBSEO, pero despois cambiar conexións depende vBSEO.

Tags para este tema