O libro xa foi lanzado. Opinións e comentarios sobre o libro "Guerra dos elementos da Terra: Awakening. The Haunting in Connecticut" Enviado Orixinariamente por moje-ukochane-czytadelka Esta é unha obriga para calquera fan de fantasía. ... autor constantemente me mantivo en suspense e curiosidade ... Eu non podo esperar cando volten a este mundo Enviado Orixinariamente por Ewelina Kiełbasińska Recomendo o libro para ler simplemente pulou. É brillante, cativante e intrigante ... Eu non esperaba iso de fantasía Enviado Orixinariamente por szczere-recenzje.pl Se quere estar completamente lonxe da realidade e para unha boa uns días de salsa nun mundo de maxia, a Guerra dos elementos son algo para ti. ... asemella Sapkowski, algúns dos Tolkien, e moi probablemente o xogo dos tronos ... Este gran volume (estrea novo autor) certamente debe estar no andel todos, non só amante adolescente estilizado terras medievais, criaturas misteriosas e duelos máxicos. Enviado Orixinariamente por zapiski-okularnicy.pl Este libro, que ten estimulado a miña imaxinación e curiosidade. A maioría inmediatamente sięgnęłabym a seguinte parte. ... Estou moi impresionado con esta lectura. Eu non esperaba que tan me fisgado. ... Recomendo a todos os fans do xénero Enviado Orixinariamente por Globster na lubimyczytac.pl crueldade se atopa aquí en Martin, un enorme mundo multi-dimensional, e unha infinidade de temas ala Erikson, ou descricións detalladas de batalla me evocativo de Forgotten Realms. ... Eu estaba lendo o lado tentación przekartkowania miúdo irresistíbel da páxina para ver que pasa co meu heroe favorito. ... reservar Podo honesta recomendo a todos os fans do xénero Ligazóns para as revisións completo / comentarios sobre a http://www.wydawnictwozywioly.pl/wpisy/recenzje-i-opinie/ O contido orixinal do post: Temos o pracer de publicar unha mostra de balde da primeira parte da serie "War of the Elements", baixo o título "O espertar do terreo: The Haunting in Connecticut" (158 páxinas). Ligazón a mostra de balde se pode atopar en: https://www.facebook.com/wojny.zywiolow Ao mesmo tempo, anunciar un concurso para traballos de arte para a portada do libro cun premio por valor de 1500zł. Termos e condicións do concurso completos poden ser atopados nos regulamentos dispoñibles na fanpage "War of the Elements" (ver enlace anterior).
Último editado por vBET; 13-06-15 en 22:37.
Concurso para a capa do libro anunciado! É con grande pracer de anunciar que o concurso para a arte da portada para a primeira parte da serie "War of the Elements", baixo o título "The Awakening Earth: The Haunting" foi resolto. Mesmo no inicio do mes Ela gañou de traballo, na miña opinión, o nivel fenomenal, cun fantástico sistema ten en conta a necesidade de implantar todos os elementos típicos da tapa. Valor artístico e entrar no propio traballo co contido do libro tamén son grandes. O gañador dun concurso (así como todos os outros traballos enviados para a competición) se pode ver aquí: https://www.facebook.com/events/752897478115231 Felicito o gañador e eu encorajo a todos a prestar atención ao seu traballo. Quere lembrar que aínda temos unha mostra de balde en forma de 154 páxinas da primeira parte do libro (prólogos e os 2 primeiros capítulos). Ligazón a mostras gratis pódese atopar aquí: https://www.facebook.com/wojny.zywiolow
Grazas pola mostra de balde, vai dar un ollo ao traballo do gañador.
Reserva xa dispoñible nas librarías E para todos rastrexar o destino trae información que o libro xa está dispoñible nas librarías Tamén aínda dispoñibles son libres 2 capítulos para descargar dende fanpage: www.facebook.com/wojny.zywiolow Cubra na versión final:
Último editado por vBET; 12-12-14 en 07:53.
Enviado Orixinariamente por Ewelina Kiełbasińska (na fanpage) Recomendo o libro para ler simplemente pulou. É brillante, cativante e intrigante Eu máis caeron nesta peza de espírito, porque eu non esperaba que a partir dunha fantasía: ".... Thief noite Tal cousa realmente gusta Orixe: Fanpage Guerra comentario sobre os elementos
Enviado Orixinariamente por szczere-recenzje.pl Se quere estar completamente lonxe da realidade e para unha boa uns días de salsa nun mundo de maxia, a Guerra dos elementos son algo para ti. ... Este gran volume (estrea novo autor) certamente debe estar no andel todos, non só amante adolescente estilizado terras medievais, criaturas misteriosas e duelos máxicos. Pełna recenzja dostępna na szczere-recenzje.pl/michal-podbielski-wojny-zywiolow-przebudzenie-ziemi-udreczeni/2822/
Enviado Orixinariamente por moje-ukochane-czytadelka Esta é unha obriga para calquera fan de fantasía. ... autor constantemente me mantivo en suspense e curiosidade ... Eu non podo esperar cando volten a este mundo Pełna recenzja dostępna na moje-ukochane-czytadelka.blogspot.com/2015/02/242wojny-zywioow-przebudzenie-ziemi.htmlp
Enviado Orixinariamente por zapiski-okularnicy.pl Este libro, que ten estimulado a miña imaxinación e curiosidade. A maioría inmediatamente sięgnęłabym a seguinte parte. ... Estou moi impresionado con esta lectura. Eu non esperaba que tan me fisgado. ... Recomendo a todos os fans do xénero Pełna recenzja dostępna na www.zapiski-okularnicy.pl/2015/03/micha-podbielski-wojny-zywioow.html
Enviado Orixinariamente por Globster na lubimyczytac.pl crueldade se atopa aquí en Martin, un enorme mundo multi-dimensional, e unha infinidade de temas ala Erikson, ou descricións detalladas de batalla me evocativo de Forgotten Realms. ... Eu estaba lendo o lado tentación przekartkowania miúdo irresistíbel da páxina para ver que pasa co meu heroe favorito. ... reservar Podo honesta recomendo a todos os fans do xénero Pełna dostępna opinia na lubimyczytac.pl/ksiazka/242437/wojny-zywiolow-przebudzenie-ziemi-udreczeni/opinia/25012707
Último editado por vBET; 20-03-15 en 21:09.
Para interesado fantasía serie de poesía "War of the Elements" Teña unha boa lectura
Ver Tag Cloud
Regras do Foro