Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 7 de 8 FirstPrimeiro ... 5678 PasadoLast
Resultados 61 para 70 de 73

Thread: Sitemap Generator integración

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Grande que xa tes a resposta. Compracer nota que estamos pensando sobre engadir apoio en sitemap integración para xerar URLs con ligazóns traducidas xa (agora código de lingua única é engadido). Temos idea como para facelo sen matar rendemento. Requirirá para separar cache para títulos en vBET e xerará traducir ligazón só para aqueles que son xa cached. Deste xeito non matará rendemento por facer peticións de tradución dos miles. Non podemos dicir cando exactamente será apoiado. Neste momento a prioridade máis grande é para apoiar outros servizos de tradución que xa aplicamos, aínda algúns as cousas pequenas teñen que ser pechadas antes de que liberarémolo. Despois que comprobaremos lista de peticións de característica aberta e prioridades de marca para outras tarefas
    Vostede ten unha idea de cando será completado?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    vBET É xa en vacacións - contestará após aquilo

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    Ola,
    vBET É xa en vacacións - contestará após aquilo
    Iso non é bo!

Eu só comprado vBET Marcando Licenza de Custo que utiliza Diñeiro polos Minutos por Unión Occidental. Cando volve tan podo descargar vBET? Son ansioso de instalar.

Rexistrado
    Maio 2010

Podes descargar vBET NOW****** acceda aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    Podes descargar vBET NOW****** acceda aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    Descargas
    Sentímolo, pero xa non mercar ningunha licenza para vBET3.x/4.x aínda. Visita a nosa sección de compra e mercar licenza para poder descargar.
    Se só mercou licenza, por favor espere ata que os datos serán actualizados no noso sistema.

Se ten algunha pregunta, póñase en contacto connosco.

^ ^ ^ Eu fixen compra-lo. Será que non recibiu o diñeiro aínda?

Rexistrado
    Maio 2010

se compra-lo dende esta conta (usuario Octavius)? por favor, envíe me o seu número da nota fiscal pola PM

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Si, eu compras-o de Otávio e eu vos mando o MTCN.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Estou de volta das vacacións. Neste momento non temos días relase para este recurso. Aínda temos que implementar o soporte para os motores tranlsation outro para vBET3.x (agora só vBET4.x soporta-lo). Entón, despois de que imos facer plans para outras características

Sobre o seu pagamento - vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post9147

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Sentímolo se esta é unha pregunta noob completo, pero nesta parte do código integrar vostede publicou:

Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    o meu foro está nun directorio diferente, como a miña é. É no "foros", que eu debería cambiar isto a:

Code:
    require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    iso, engade o / foros diante do / includes?

Grazas.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    Sentímolo se esta é unha pregunta noob completo, pero nesta parte do código integrar vostede publicou:

Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    o meu foro está nun directorio diferente, como a miña é. É no "foros", que eu debería cambiar isto a:

Code:
    require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    iso, engade o / foros diante do / includes?

Grazas.

Non debe ser OK desde DIR xa debe incluír o seu camiño cara ao directorio foro. Entón, por favor use primeiro como é.

Páxina 7 de 8 FirstPrimeiro ... 5678 PasadoLast

Tags para este tema