Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: URL non funciona correctamente cando apóstrofo no título

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default URL non funciona correctamente cando apóstrofo no título

Vexa o exemplo aquí: Problemas V'mail c / V3 desbloqueado en *********

As ligazóns bandeira no fondo van / ******** / t194603-v '

Todo despois do 'está a ser cortado

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Todo ben, algo raro está a suceder. Sempre que a palabra m otorola (sen o espazo) é filtrada nesta web, a URL está a ser redirixido. No redirección do "está a converter en% 27. Con 27% das cousas url funcionar ben. Se substituír% 27 cun "podes ver o que eu estou me referindo. O mesmo non acontece no foro, creo que porque as opcións de URL para vBSEO non están permitindo que os caracteres especiais.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

vBSEO debe cortar ou substituír caracteres especiais. Eu non atopei unha ligazón na súa páxina web con caracteres especiais. Non vBSEO non substituído en algún lugar caracteres especiais na ligazón?

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    vBSEO debe cortar ou substituír caracteres especiais. Eu non atopei unha ligazón na súa páxina web con caracteres especiais. Non vBSEO non substituído en algún lugar caracteres especiais na ligazón?
    Non, non é a substitución de caracteres especiais. Vostede sabe como fixar as cousas que fai?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Non Nós apoiamos a configuración do vBET, non vBSEO.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Non Nós apoiamos a configuración do vBET, non vBSEO.
    Si, sei, pero esta configuración no vBSEO está causando vBET fallando no caso concreto

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Son as conexións con ' aparecerá na web? Será que isto causa problemas que precisa para entrar ' man?
    Podes probar introducir unha regra da AdminCP-> vBSEO-> Panel de Control-> Xeral setings-> Substitución de caracteres.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

A substitución de caracteres non funciona a menos Eliminar / Replace caracteres non ingleses en URLs está conectado. Se está conectado, a continuación, por suposto, os personaxes non-Inglés son, entón, eliminado / substituído

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Xa intentou engadir unha regra para Define súas substitucións personaxe personalizado en AdminCP-> vBSEO-> Panel de Control-> Xeral setings-> Substitución de caracteres?

Son as conexións con 'aparecerá na web? Isto causa problema que ten que escribir 'a man?

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

si eu engade esta regra:'' '=>'', pero non ten ningún efecto. Eu tamén tente cambiar URLEncoding "Desactivar" "en URLs?" pero iso non funciona correctamente.

A única razón que eu notei iso ocorre porque Google quere ter codificado URL e cambiar a codificación ao personaxe. No exemplo anterior, o 27% é cambiado a 'e logo, Google indexa as distintas linguaxes con' na URL. Pero, neste caso, a URL de corte están a ser. Se pasar a 27% 'a man non redireccionar para 27%.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema