Vexa o exemplo aquí: Problemas V'mail c / V3 desbloqueado en *********
As ligazóns bandeira no fondo van / ******** / t194603-v '
Todo despois do 'está a ser cortado
Vexa o exemplo aquí: Problemas V'mail c / V3 desbloqueado en *********
As ligazóns bandeira no fondo van / ******** / t194603-v '
Todo despois do 'está a ser cortado
Todo ben, algo raro está a suceder. Sempre que a palabra m otorola (sen o espazo) é filtrada nesta web, a URL está a ser redirixido. No redirección do "está a converter en% 27. Con 27% das cousas url funcionar ben. Se substituír% 27 cun "podes ver o que eu estou me referindo. O mesmo non acontece no foro, creo que porque as opcións de URL para vBSEO non están permitindo que os caracteres especiais.
vBSEO debe cortar ou substituír caracteres especiais. Eu non atopei unha ligazón na súa páxina web con caracteres especiais. Non vBSEO non substituído en algún lugar caracteres especiais na ligazón?
Non Nós apoiamos a configuración do vBET, non vBSEO.
Son as conexións con ' aparecerá na web? Será que isto causa problemas que precisa para entrar ' man?
Podes probar introducir unha regra da AdminCP-> vBSEO-> Panel de Control-> Xeral setings-> Substitución de caracteres.
A substitución de caracteres non funciona a menos Eliminar / Replace caracteres non ingleses en URLs está conectado. Se está conectado, a continuación, por suposto, os personaxes non-Inglés son, entón, eliminado / substituído
Xa intentou engadir unha regra para Define súas substitucións personaxe personalizado en AdminCP-> vBSEO-> Panel de Control-> Xeral setings-> Substitución de caracteres?
Son as conexións con 'aparecerá na web? Isto causa problema que ten que escribir 'a man?
si eu engade esta regra:'' '=>'', pero non ten ningún efecto. Eu tamén tente cambiar URLEncoding "Desactivar" "en URLs?" pero iso non funciona correctamente.
A única razón que eu notei iso ocorre porque Google quere ter codificado URL e cambiar a codificación ao personaxe. No exemplo anterior, o 27% é cambiado a 'e logo, Google indexa as distintas linguaxes con' na URL. Pero, neste caso, a URL de corte están a ser. Se pasar a 27% 'a man non redireccionar para 27%.