Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 15

Thread: Apoio DBSEO

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2012

Default Apoio DBSEO

Ola

Adoitaba vBSEO ata que recentemente saíu do aire e non vai máis ser soportado.

Eu xa pasou a usar DBSEO como parece só boa alternativa

Existe un xeito que podemos traballar xuntos para atopar unha forma de apoiar DBSEO url para vBET como quero usar ambos plugins. Fico feliz en axudar con as probas etc

En vBSEO houbo moitas modificacións necassary para vBET para funcionar correctamente.

Será que vai ser o mesmo para DBSEO? así podería me informar cales son as principais preocupacións son para que eu poida tentar facer os cambios no meu lugar de proba para que ha traballar.

grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Xa que tes VB4.x Suxerimos para utilizar URL amigábels - é incluído en vB e dáte SEO ligazóns amigábeis que ware apoiado en vBET. Así que compracer só configurar o voso vB para utilizar URL amigábels e vBET automaticamente traducirá aqueles Sen integración necesaria. Tamén por favor mire para o noso arquivo Léame, porque hai algunha información sobre configuración URLs amigables.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Gustaríame ver esa integración tamén.

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2012

ola

eu precisaba usar dbseo para asegurar estrutura url existente foi mantido. O meu rankings etc para o web son dependentes ou aquelas URLs sendo mantido correctamente ou 301 para novas URLs. DBSEO fai iso e, como tal, eu teño garantir i usalo.

Vou abrir un novo segmento agora como eu acaba de instalar a vBET completo e agora ningunha das traducións de traballo a todos.

Foi parcialmente traballar coa versión gratuita, pero non pro por algún motivo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Neste momento, non estamos a planear para integrarse con dbseo. Eu entendín que quere manter a súa estrutura de URL. Podes probar estas URLs amigables mantelo. Quizais dbseo traballa xeito similar.

Se non, entón podes probar integrar-se no seu propio risco, pero está en conta que, se cambiar o código vBET entón vai ter que cambialo de novo despois de cada actualización vBET.

Non sei exactamente como funciona dbseo. É traballar por plugins ou como vBSEO engade front controller. Se está a traballar semellante ao vBSEO entón pode basearse na integración vBSEO como exemplo. De calquera xeito, se quere só ter traballando conexións SEO esta debe ser moi fácil. Se queres ter URLs traducidos - isto pode ser máis complicado.

Membro Junior
    Rexistrado
    Mai 2014

Existe aínda non ten plans para apoiar esta integración DBSEO? Eu quero que o mod, pero non pode instala-lo se isto non ocorrer.

Rexistrado
    Outubro 2009

Neste momento, non pretende apoia-lo. vBulletin ten as súas propias URLs amigables nativas. Isto é o que terminou vBSEO e moi probablemente outros plugins que dá función que xa está incluído morrerá, ou será usado raramente. Entón, non creo que hai necesidade de mercado para apoia-lo.

Membro Junior
    Rexistrado
    Mai 2014

Parece facer máis que URLs amigables. Teño DBSEO instalado nun moi grande forum / ocupado.

Para persoas como eu, que están á procura de solucións técnicas para aumentar o tráfico, sobre todo persoas dispostas a gastar un pouco de diñeiro, imos tratar de calquera maneira. Tamén imos ollar para cousas como o seu mod tamén. Con todo, son incompatibles. Estou case seguro de que vai perder clientes.

Rexistrado
    Outubro 2009

Grazas pola súa opinión. A este momento en que non pretende apoiar DBSEO.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por siparker View Post
    eu precisaba usar dbseo para asegurar estrutura url existente foi mantido. O meu rankings etc para o web son dependentes ou aquelas URLs sendo mantido correctamente ou 301 para novas URLs. DBSEO fai iso e, como tal, eu teño garantir i usalo.
    Este. Desde vBSEO non se admite nós, polo menos, que atopar un xeito para 301 as URLs traducidos para os novos tras o cambio para DBSEO.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema