Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Consultas de caché

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Consultas de caché

Dei un ollo ao meu rexistro de consultas lentas e eu estou a ver as cousas como esta:

Code:
    # Time: 140222  8:50:25
    # User@Host: database_user[database_user] @  [10.0.0.4]
    # Query_time: 7.076817  Lock_time: 0.000065 Rows_sent: 3  Rows_examined: 4174934
    use cellphon_forum;
    SET timestamp=1393077025;
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_medium_es help, vbenterprisetranslator_cache_medium_es cache WHERE help.originaltext='U.S. Supreme$
    # Query_time: 14.198858  Lock_time: 0.000056 Rows_sent: 18  Rows_examined: 4174934
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_medium_es help, vbenterprisetranslator_cache_medium_es cache WHERE help.originaltext='******* Xtre$
    # Query_time: 13.591001  Lock_time: 0.000274 Rows_sent: 1  Rows_examined: 4174934
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_medium_es help, vbenterprisetranslator_cache_medium_es cache WHERE help.originaltext='(Espa&ntilde$
    Existe algunha maneira para almacenar na caché consultas como esta? Estas consultas premer en case todos os de carga da páxina.

Si, eu teño a caché invitado en.
    Último editado por tavenger5; 22-02-14 en 17:03.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Ademais, se está a executar EXTRA a estas consultas, non hai esta nota: "Non se pode ONDE notado despois de ler táboas const"

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, vai a Admin CP -> vBET Cache -> Memory Cache pode establecer alí o uso de caché (4 motores soportados: Memcache, APC, XCache eaccelerator).

Será que isto se adapta ás súas necesidades?

PS.
    Unha pregunta - o que é a medida de tempo para tempo de consulta no seu informe?

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Será que non a función de caché de memoria, como a caché normal, pero almacena os datos na memoria? Tería que eliminar algunhas desas consultas?

O tempo de consulta está listado no primeiro post antes da consulta.

Rexistrado
    Outubro 2009

Usando visitantes caché pode eliminar definitivamente morea de preguntas, xa que para os hóspedes resultados serán almacenados en HTML sinxelo como arquivos e streaming de ficheiros (ata ficheiro remata - entón actualizado).
    Visitante caché ha eliminar moitas consultas, xa que a maioría do tráfico no foro de persoas (incluíndo arañas).

Acaba de comprobar as nosas fontes sobre a memoria caché. Coopera coa nosa caché Local - tan pouco resultados utilizados serán tomadas desde memoria non desde o ficheiro. Neste caso, non vai borrar calquera dúbida (Guest Cache xa fixo iso).
    Aínda propio vBulletin como eu recordo (non estou seguro) ten soporte para caché de memoria e quizais isto pode eliminar algúns dos procedementos.

Sei onde está listado o tempo de consulta - Eu estaba preguntando sobre a medida do tempo. Poida que eu non estaba claro - o que é a unidade de tempo? (S, ms, ns?)
    Temos índices nas nosas mesas de caché así que o tempo debe ser curto.

Ademais, podes probar desactivar opción Admin CP -> vBET Cache -> Database Cache -> Select grouped translations. Cando desactivada, entón consultas será máis simple (sen toma por serie), pero haberá máis consultas (algo por algo) - quizais no seu foro que será mellor para consultar con máis frecuencia.
    Por exemplo - buscando nos seus resultados que tivo tres consultas que deu 22 resultados. Se desactiva a tomar os resultados en grupos, entón terá 22 consultas dando un resultado cada un, pero a consulta será máis doado (máis simple 'onde' sección) así tamén máis rápido. Se ten base de datos en outro servidor, a continuación, en definitiva, non debe tentar iso. Está tomando resultados por localhost, entón quizais vai ver melloras. Non podo dicir - Ten que comprobar iso.
    Último editado por vBET; 28-02-14 en 22:43.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Ok, grazas pola explicación. Está a usar o caché de invitado e caché de memoria (xcache), pero eu fico sorprendido cantas do SELECT proveñen da base de datos.

A medida do tempo anterior é en segundos.

Rexistrado
    Outubro 2009

Levou a súa base de datos 14 segundos para consulta? É mesmo? É sempre algo de malo alí. Ténteo arranxar as táboas por Admin CP, quizais haxa algo mal. Non debe levar moito tempo - estes datos son indexados.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Teño a sensación de que algunhas táboas están trabando e / ou esperando a caché de consultas, o que é por que están tardando tanto para realizar. Xa para non falar que eu podería usar algo máis de memoria no meu servidor de base de datos - Estou traballando niso tamén.

Rexistrado
    Outubro 2009

vBET está a usar táboas de caché sen transaccións (MyISAM), co fin de bloquear non debe ser o problema. Poida que teña roto índices e MySQL está a facer investigación completa. Unha vez máis, por favor, use o seu Admin CP para arranxar as súas táboas e índices (Admin CP -> Maintenance -> Repair / Optimize Tables).

Tags para este tema