Entra en conflito co PhotoPost Pro cando as persoas teñen seleccionar un PhotoPost tradución dá erro 404 e tamén os que usan con vBSEO que o camiño para mudanzas pp / gl / gallery etc
mesmo wghen i add ignore / url albums
Entra en conflito co PhotoPost Pro cando as persoas teñen seleccionar un PhotoPost tradución dá erro 404 e tamén os que usan con vBSEO que o camiño para mudanzas pp / gl / gallery etc
mesmo wghen i add ignore / url albums
Último editado por tsak76; 15-02-10 en 13:46.
Non fixo aínda a integración en cuestións de PhotoPost Pro e non sabemos os detalles sobre como funciona.
Se pode probar un pouco e comproba que está a traballar con conexións con 'linguaxe' Parámetro. Se si, entón significa que necesitas adicional .htaccess Ficheiro en photopost directorio para apoiar ligazóns de tradución do SEO. Compracer escribirnos sobre resultados
Sobre ignorando - vostede escribiu que son con PhotoPost / Gallery, Pero bloqueou / Albums - Que é a cuestión. Conexión bloque apropiado e PhotoPost non será traducido en todo.
Tamén estou interesado en unha solución para PhotoPost ... eu teño iso no meu sitio pedicabforum /. Con
Por favor, comparta, se atopou unha solución ....
Tx
Entón, neste momento, pode definir para non apoiar en todas as traducións para PhotoPost Pro
Se por favor me pode PM acceder detalles en calquera foro (pode ser foro de proba), que instalou PhotoPost Pro e vBET do que eu podo ver como funciona e se cadra descubrir un xeito como apoia-lo. Mentres páxinas xeradas por PhotoPost Pro son xerados por vBulletin debe ser unha forma de apoio á tradución. Así coma nós apoialo para o noso directorio de páxinas fóra do foro.
Integración con Foto Mensaxe Pro é soportado agora Foi moito antes, pero escribiuse o noutro lugar tan só a vara para dar nota de real aquí. Para obter instrucións, consulte aquí:
http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html