Para algúns idiomas (a maioría) traducido, unha morea de cordas están en falta nas versións traducidas no meu foro. Podes comprobar isto como un invitado. Cal é o problema?
Para algúns idiomas (a maioría) traducido, unha morea de cordas están en falta nas versións traducidas no meu foro. Podes comprobar isto como un invitado. Cal é o problema?
Mudouse clave API para un con só un dominio meu e funciona agora.
Ok, agora estou tendo este problema novo, con e sen unha clave. El só funciona de cando en vez. En que correo-e podo contactar Google?
Eu atopei o correo-e e contacto google. Aconsellaron-me que o parámetro 'userip' a nova foi engadida á API e debe ser utilizado por grandes sitios.
Eu, polo tanto, cambiou de liña 214 en vBet_functions.php a: return ENDEREZO;
Esixindo global.php para obter o enderezo IP.
Témolo xa que espera aplicado para liberación nova. userip Non é obligatory aquilo é por que nós ten ningunha présa con aquilo. Nós feito novo vBET 3.x Liberación após vBET4.x Será estábel e seremos capaces de mover algoritmo enhancements a vBET 3.x
Se quere te-lo máis rápido, polo que debes función de cambio vbet_getTranslationURL en / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php a esta:
PHP Code:
function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
} else {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
}
}
Último editado por vBET; 17-03-10 en 02:02.
Moitas grazas! Debido ao tamaño do meu sitio, as solicitudes foron na súa maioría sen userip foron bloqueados.
Pena de confusión - eu verifiquei o código da versión antiga. En vBET3.3.1 userip xa está incluído na solicitude![]()