Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Ignore url non funciona

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Ignore url non funciona

Anteriormente, fixemos unha solución alternativa manual para solucionar este problema, sen embargo, agora, unha vez máis este está probando ser un problema.

Eu teño un foro que actúa como enlace e apunta directamente á mysite.com / lensreviews.

Eu engade 'lensreviews' á opción url ignorar, sen embargo, cada vez que un usuario con traducións hits que enlace, que vai para mysite.com / foros / lang / lensreviews

Algún consello? Podes probar isto como un invitado na miña casa foro.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Update: iso só acontece para os usuarios rexistrados coa linguaxe definida nos seus perfís. Probe entrar como *********
    Último editado por vBET; 15-02-10 en 12:39. Motivo: Eliminado detalles de acceso

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu só vou alí. Tamén por favor, a súa propia seguridade, non publiques en público toda a información de acceso. Por favor, envíe os de PM. Eu estou cambiando o seu post para eliminar eses datos.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Fun alí e rexistrados na conta de proba. Foi redireccionada para a tradución alemá (presumo que o usuario proba definiu idioma por defecto alemán). Primeiro eu abrín HTML source e atopar todo 'lensreviews' alí - todas as conexións están ben (iso sen lingua). Así que presenta algún deses premendo nel e tamén funcionou ben - a páxina de destino non foi traducido.

Verifique iso. Se o problema aínda existe, por favor dar forma de reproducir-lo. O aquí descrito non funciona.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Ben, esta é unha boa nova para min! Algúns membros teñen descrito este problema, e eu teño sido capaz de reproducir-lo máis cedo, pero iso non está pasando máis para min. Quizais sexa porque eu mudei "lensreviews 'a' / lensreviews 'na opción URL ignorar recentemente. Moitas grazas!

Grazas tamén para eliminar a proba detalles acceso á conta

Tags para este tema