Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Preguntas antes de comprar ...

Proscrito
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Default Preguntas antes de comprar ...

Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Ben antes de comprar este mod que parece moi bo que realmente quero saber algunhas cousas:

1 .- Soporta vBSEO vbulletin4 e 3.5RC2, plus-sitemap xerador vBSEO-2.6 e vbadvanced4?

2 .- Tamén reflicte os plugins que están instalados no foro?

3 .- A re escribir regras personalizadas que teño no vBSEO tamén sería traducido en cada caso?

4 .- Teño un mod para xerar etiquetas automática de cada elemento é publicado, que pasaría con eses rótulos? Resultaría en cada caso?

5 .- Para ambos vBSEO e auto-etiquetado mod eu engadir listas de palabras baleiras, agora engade unha lista de español (lingua foro por defecto) e Inglés, se eu instalar o tradutor debe engadir a lista de palabras baleiras en todos os esas linguas?

Espero resposta ... Salud ...
    Original text
    Último editado por kaiser1313; 12-02-10 en 00:25.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

1 .- será compatible con vB4 moi pronto. Estamos traballando agora en vBET versión 4.0.0, que será compatible con vB4 - será difundido no inicio da marcha. Nas próximas versións iremos facelo compatible co vBSEO3.5 e iso tamén vai ocorrer en breve. facendo 4.x vBET compatible con vBSEO-sitemap xerador tamén está nos plans. Non fixemos aínda ningún plan sobre a integración con vbadvanced4.

2.- Traduciu contido de outhput html. Tan se outro plugin afecta produción entón ti será traducido. Se é feito por Ajax entón por default i non será traducido (se é non integrado con vBET) porque é non separar de produción html. Pode probar versión libre primeiro e velo dentro vivir. Aquí é para vB4: vB Tradutor Enterprise - Foro vBulletin.org

3 .- Non proba-lo. Se reescribir está a traballar como vB gancho e acontece antes global_complete ou en global_complete con orde de execución inferior a 1000, entón será traducido.

4 .- Que tagger exactamente está a utilizar?

5 º .- Os será simplemente incluídos na URL.

Se ten algunha pregunta futuro - é só solicitar

Tags para este tema