Con mods imposibilitou:
Advertindo: Atribuíndo o valor de regreso de novo pola referencia é deprecated dentro ..../Inclúe/init.php(351) : eval()'d código en liña 139
Non se pode engadir as cookies, header xa foi enviado.
Ficheiro: /var/www/sitio.com/O foro/inclúe/núcleo_de clase.php
Liña: 5755
Con mods habilitou/atrás encima:
Advertindo: Atribuíndo o valor de regreso de novo pola referencia é deprecated dentro ..../Inclúe/init.php(351) : eval()'d código en liña 139
Advertindo: as variábeis Únicas terían que ser atribuídas por referencia dentro ..../Inclúe/vbenterprisetranslator_ganchos_de funcións.php En liña 851
Correndo nginx, así que tentei:
(Sen o ;
Reescribir ^/foros/((urllist|sitemap_).*\\.(xml|txt)(\\.gz)?)$ /Foros/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=1$ último
Reescribir ^/foros/(af|sq|ar|hy|az|eu|ser|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|é|id|ga|el|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|ningún|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /foros/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=1$&foros=/redirixidos/ último;
Reescribir ^/foros/(af|sq|ar|hy|az|eu|ser|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|é|id|ga|el|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|ningún|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.)?$ /Foros/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=1$&foros=/redirixidos/2$ último;
O Parece necesito ao pase reescribe a dbSEO e vBET, como fago tan?
Xa teño as regras similares a:
if (!-e $ REQUEST_FILENAME) {
reescribir ^ / foros /(.*)$ / foros / vbenterprisetranslator_seo.php pasado;
}
}
if ($ REQUEST_FILENAME ~ "\\. php $") {
reescribir ^ / foros /(.*)$ / foros / vbenterprisetranslator_seo.php pasado;
}
Mais sinalando a dbseo último;
A corrente nginx config:
Foro /de localización/ {
Tentar_ficheiros $uri $uri/ /foro/dbseo.php?$args;
Reescribir
^/Foros/(af|sq|ar|hy|az|eu|ser|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|é|id|ga|el|ja|ko$
/Foros/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=1$&foros=/redirixidos/ último;
Reescribir
^/Foros/(af|sq|ar|hy|az|eu|ser|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|é|id|ga|el|ja|ko$
/Foros/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=1$&foros=/redirixidos/2$ último;
Se ($petición_uri ~* ^/foro/mobiquo) {
break;
}
Se (-f $petición_filename) {
Caduca 30d;
break;
}
if ($ REQUEST_FILENAME ~ "\\. php $") {
Reescribir ^(/foro/.)$ /Foro/dbseo.php Último;
}
if (!-e $ REQUEST_FILENAME) {
Reescribir ^/foro/(.)$ /Foro/dbseo.php Último;