Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Por que non proporcionas unha versión deste programa para xenforo

  1. #1
    Proscrito
    Rexistrado
    Jan 2013
    Posts
    4

    Default Por que non proporcionas unha versión deste programa para xenforo

    Ola
    Por que non proporcionas unha versión deste programa para xenforo
    Quero mudar o programa adoitou xenforo mais non quere perder o voso programa

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Neste momento non sabemos xenforo plugins arquitectura.
    Tamén ben agora estamos ocupado para actualizar vBET a vBulletin 5.
    O É posíbel que apoiaremos outros motores de foro no futuro, mais non é posto. Xa que as traducións son pagadas o mercado mudado e neste tempo non vemos bastante exixencia para tal produto noutras áreas que vBulletin. Planeamos para facer o motor xenérico que traballa para calquera sitio, mais cando só escribín as traducións deveñen pagadas.

  3. #3
    Proscrito
    Rexistrado
    Jan 2013
    Posts
    4

    Default

    por favor eu teño isto para o meu sitio!
    xenforo agora se fixo máis popular

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ben, neste momento estamos aínda durante vBulletin 5 de integración (esperando por algúns cambios na súa páxina web). Ata imos rematar esta tarefa que non pretende integrarse con outros motores do foro. Cando vai rematar a integración e se fará estable, entón podemos pensar niso.

  5. #5
    Proscrito
    Rexistrado
    Jan 2013
    Posts
    4

    Default

    Calquera noticia ?

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Integración de vBET con vBulletin 5 está completo. Aínda así, neste momento, non planeamos creación versión para xenoforo. Desde traducións de Google son pagos, a xente non usan traducións automáticas tanto como antes. Aínda que apoiamos morea de outros motores e pode que as súas traducións completamente libre con grandes cotas diarias, a traducción automática non é tan popular como antes. É por iso que eu creo que peitoril non ser rendible para crear unha versión para xenoforo. Nós realmente esperamos que a xente van volver para o uso da tradución automática, pero, neste momento, parece que a xente está con medo de que os novos motores de tradución, que son gratuítas, tamén vai facer pagado - así como Google. Non teño outra explicación para a baixa demanda de tradución automática. Ata mercado vai cambiar e as demandas medran, non planea crear novas versións para outra plataforma. Pensamos que demanda máis baixa pode ser causada por falta de integración con vBulletin 5, pero agora está integrado e nada cambiou. Entón - neste momento en que apoiar e desenvolver as nosas liñas de produtos reais. Desculpem-me por unha mala noticia para ti

  7. #7
    Proscrito
    Rexistrado
    Jan 2013
    Posts
    4

    Default

    Deixar de apoiar este programa estúpido e comezar a crear unha copia deste Add-on con xenforo

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •