Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Sobre as táboas de caché na base de datos

  1. #1

    Question Sobre as táboas de caché na base de datos

    Só unha cuestión como esta, o que dicir se eu non usar o caché de todo en vBET? É salvar é para eliminar todas as táboas relacionadas con caché? Eu observei moitas novas táboas (156 táboas en comparación con 3 táboas en versión 3.2.2!) Foron engadidos no meu base de datos en relación á funcionalidade de caché ...

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Non hai sentido para eliminalo. Non pode usar caché de agora, pero quizais no futuro. Baleiro, as táboas non usadas non teñen absolutamente ningún impacto no rendemento do sistema.

  3. #3

    Default

    Non pretende usalo en todo, mesmo no futuro. Pero, a miña pregunta non era realmente a preguntar se el tivo un impacto no rendemento do sistema ou o desempeño vBET ou non, que eu non discutiu sobre ... Eu só quería unha resposta simple, se eu puidese eliminar as táboas ou non. Eu só quero saber se isto vai parar vBET funcionar se eu non usar caché.

    Isto é por motivos persoais e meu entendemento, é iso. Eu teño as miñas razóns para non ter unha cantidade tan grande de táboas no meu banco de datos, pode entender isto?

  4. #4

    Default

    Así, é seguro? Só unha resposta simple por favor?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Non probalo, pero como sei que o código debe ser seguro. Antes de caché se usa sempre verificado se está conectado. Entón, se o escolleu vBET entón non debe ir o código con consultas caché. Non hai "debería", porque, como escribín que non foi tentado.

  6. #6

    Default

    Grazas. Vou deixar que sabe se algún día eu tente.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •