Benvida Eu teño un problema porque niewiem vBulletin quero dicir o que eu estou correndo ad Munch Ad bloqueo, (entón todo ven perfectamente) ao eliminar un programa no foro enteiro en agosto wykrzacza interior de agosto ata entrar no panel de administración. Alguén sabe o que pode ser o motivo ????? Witam mam problem niewiem dlaczego vbulletin chodzi mi tylko jak mam uruchomiony program do blokowania reklam ad muncher, (wtedy wszystko chodzi idealnie) gdy wyłącze program całe forum sie wykrzacza nieda sie nawet zalogowac do panelu administratora. czy ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?????
Olá Por desgraza eu non teño idea do que pode estar causando. Suxiro poñerse en contacto co autor do programa ad Rego bloqueo. Ademais, a proposta - eu suxiro para comprobar que todas as normas específicas no arquivo htaccess non se engaden a este programa - así que eu suxiro para eliminalos. Unha vez que o problema non afecta o estado de vBET eu definir o segmento de apagar. Witam. Niestety nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proponuję skontaktować się z autorem rego programu do blokowania reklam. Również z propozycji - proponuję sprawdzić, czy żadne specjalne reguły w htaccess nie są dodane dla tego programu - jeśli tak to proponuję usunąć je. Jako, że problem nie dotyczy vBET ustawiam status wątku na zamknięty.
Ver Tag Cloud
Regras do Foro