Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Onde pon as súas bandeiras para os clientes?

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Onde pon as súas bandeiras para os clientes?

Onde é que a maioría da xente aquí poñen as súas bandeiras para os clientes? A posición realmente importa?

Actualmente, temos a nosa no pé aquí:

Adolescente Foros> Axuda> Teen | Consello Adolescente & Support Foros | Teen Chat <<

pero estaba pensando en mover para a cabeceira ou abaixo a nosa mensaxe hóspede benvido.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Na miña opinión non importa a posición. É mesmo como con propaganda - cando é escondido en algún lugar no fondo, a maioría da xente non vai velo ...

Robots por suposto vai ver todo. Non sei se fai algunha bots prioridades de acordo coa posición de enlace.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Iso é o que eu teño pensado, gustaríame poñer as bandeiras de alta para usuarios convidados para que saiban o foro traducirá pero eu non quero os motores de busca priorizando as bandeiras como o noso contido principal ou algo así

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Michael View Post
    Iso é o que eu teño pensado, gustaríame poñer as bandeiras de alta para usuarios convidados para que saiban o foro traducirá pero eu non quero os motores de busca priorizando as bandeiras como o noso contido principal ou algo así
    Podes facelo, poñendo todos os URL traducido no seu sitemap con menor prioridade

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

¿Como engadir ligazóns traducido para o mapa do sitio vBSEO e te-los en baixa prioridade?

Rexistrado
    Outubro 2009

Non investigar iso aínda. E parece que no futuro próximo, temos outras prioridades.
    Pode pedir ao persoal vBSEO - xerador de sitemap é o seu produto e solución de integración real é dada por eles.

Tags para este tema