Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Foro problema con, unha vez

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Foro problema con, unha vez

Desde a actualización a 3.3.0, o fallo é unha vez máis a acontecer: http://www.vbenterprisetranslator.co...failure-2.html

A corrección que xurdiu con anterior non funciona

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Isto tamén ocorre con enlaces a nosa galería de fotos do usuario, así que eu temporalmente activado o 'Substituir' Ligazóns Forum ", con enlaces directos para URLs de destino? "A opción no vBSEO temporalmente (isto rompe meu contador de visitas).
    Último editado por moman; 22-01-10 en 04:43.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Fixo cambios manuais en arquivos e durante a actualización que substitúe-lo volver ao estándar. É por iso que deixou de funcionar.

Sentímolo, pero mentres el non será apoiada oficialmente terá que mantelo manualmente. Entón, só por favor, facer os cambios de novo e ti vai funcionar de novo.

Eu irei para ver conexión máis estreita que está apuntando aproximadamente e vou comprobar posibilidade de apoio a esta na seguinte versión Vou dar a resposta alí.

Edit:
    Vin iso - proba a usar a opción "Ignorar URL 'nas opcións vBET principal - que debe resolver o problema e manter a súa URL decide non Rastrexar por tradución.
    Último editado por vBET; 22-01-10 en 19:18.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Grazas I usará a opción. Refiz o cambio manual e non foi eficaz, así que vou manter o ignore opción URLs.

Tags para este tema