Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Foro cache messing arriba

Default Foro cache messing arriba

Hi Todo!

Recentemente estou tendo un asunto co meu foro cache. Os cambios únicos fixen era que eu upgraded a vbet 4.5.1, así que pensei que podería ser a causa. Tiven outro asunto antes de que e vBET entrou no sistema como admin e utilizou os privilexios de FTP para arranxar o asunto co upgrade. O asunto NOVO no meu foro é que, quenquera entra no sistema non pode ver son entrados no sistema a non ser que eles refresh a páxina. Mesmo vai a PM e destino. Ningún cambio é visto a non ser que eles refresh a páxina.

Isto non pode ser un problema con vBET el, mais estou pensando que podería ser a causa máis probábel porque os cambios únicos fixen recentemente é o upgrade.

Pode calquera enlighten me neste asunto? É isto un asunto coa miña vBET plugin, ou ter que ollo noutro lugar?

Grazas Para calquera resposta!

Nevermind - Era un asunto de empresa da hospedaxe á fin e ao cabo. Phew! Todo resolveu...

Perdón Para o problema. Non un vBET asunto aquí, así que compracer ignorar isto!

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Son feliz solucionaches o asunto. Pecho este fío.

Tags para este tema