Eu purtchased vbet hai idades mais parou de utilizar o para calquera razón non podo lembrar. Decidín para renovar a miña licenza e instalalo outra vez só para atopar que todo é mudado e non son seguro instaleino correctamente. Deixei todo o default colocacións para microsoft tradución cando atopo agora hai custos para algúns, e estou conseguindo ningún traanslations ningún asunto o que bandeira premo. É alí algo máis necesito para facer? Fun buscando mais atopándoo difícil de atopar a información son despois
O meu foro se Digiscrap Foro
Thanx Con antelación
Lissa
Editar, conseguín as traducións para traballar despois de atopar un correo que axudou, non está traducindo correos cando fago un correo de proba aínda así tan máis buscándome a non ser que alguén é handy para axudar
n/m Hei uninstalled isto e outro 30$ dólares abaixo o desaugadoiro. As instrucións son pobres en mellor e o último straw atopaba que moitos adicional usergroups era engadido que farían moito máis traballo para min co photopost permisos de instalación. Ao final decidín non foi valor o conflito, perdón