Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 23 de 23

Thread: vBET 3.3.0 Released

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por yahoooh View Post
    quero a actualización do 2.x para 3.3.x
    pero eu teño medo que non vai traballar para VBA Dyna e outros servizos como funciona agora
    para o meu sitio con todos os addons e subdominio

Podo instalar a versión 3.3, pero sen desinstalar a versión 2.x.
    i ha desactivalo lo só
    ata que eu pinto todos os aspectos da nova versión
    Nestes casos, é aconsellable facer backup completo e configurar-lo no foro de probas. A continuación, comprobar todo isto nun ambiente de proba.
    Tamén - sempre pode instalar 2.x de novo - só vai perder o seu contido caché, pero vai encher de novo.
    Tamén vBET 3.3 tería que apoiar todos os sitios que foi apoiado por 2.x - En punto 3.x Ten máis posibilidades, había nada tirado - só engadiu

E ao final responder directamente á súa pregunta - as versións cabina de vBET teñen mesmo número de identificación, así que non vai funcionar. Se instala 3.x sen un-instalación 2.x, el ha simplemente substituír 2.x (coa retirada de táboas de caché de idade).

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Curl_setopt problema de actualización

Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Ola,

Ao actualizar a 3.3.0 eu teño o seguinte erro, pero só para traducir as mensaxes (Traducir foro e traballo subfóruns correctamente)

Code:
    Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
    Grazas
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por jorgejgm View Post
    Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Ola,

Ao actualizar a 3.3.0 eu teño o seguinte erro, pero só para traducir as mensaxes (Traducir foro e traballo subfóruns correctamente)

Code:
    Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
    Grazas
    Original text
    Ten solución para iso en FAQ

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema