Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: O que causaría as bandeiras de destino non* para mostrar?

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Default O que causaría as bandeiras de destino non* para mostrar?

Estou correndo vBulletin V4.2PL2 e VBET 4.4.6.

Penso Que* Traballei ao redor da miña proxy problema, o rendemento é amodo, mais finalmente traducirá a páxina se premes nun das bandeiras na parte superior.

Non vexo* as bandeiras de lingua normais nos destinos con todo. Sospeito un poñente, mais despois de ir sobre as miñas colocacións tempo múltiple, non podo atopar o que eu mis-posto para apagar este.

Axuda!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Hi. Compracer nota que o rendemento é mellor cando cache é enchido arriba. Neste momento o voso server ten que esperar para traducións novas até que veñen desde provedor de tradución - cando aqueles son cached o é moito máis rápido

Sobre o asunto - que significas por bandeiras normais? Todas colocacións de bandeiras atoparás dentro Admin CP -> APOSTA -> Bandeiras. Hai opción para dropdown carta e para bandeiras nunha fila (quizais aqueles son normais) - tan localización para aqueles en unha fila é posto por parámetro Inserta bandeiras.

Por favor, diga non axudou

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir neste fío

Tags para este tema