Eu teño un problema. El está amosando alto uso da CPU en vbenterprisetranslator_seo.php. Cal será a solución para iso. Por favor, axuda.
Podemos non permitir que ese vbenterprisetranslator_seo.php no robots.txt? por favor para obter axuda.
Eu teño un problema. El está amosando alto uso da CPU en vbenterprisetranslator_seo.php. Cal será a solución para iso. Por favor, axuda.
Podemos non permitir que ese vbenterprisetranslator_seo.php no robots.txt? por favor para obter axuda.
Consulte aquí
http://www.vbenterprisetranslator.co...bet-loads.html
En resumo redixe - isto é carga do voso foro enteiro non xusto vBET (este ficheiro é controlador de fronte única). Mañá será liberado vBET 3.3.0 con moitas melloras de rendemento. Hai moitas opcións en vBET que podes mudar para ter rendemento mellor. Ve alí para detalles
Estou recibindo este e ten actualizado
Carga servidor 17,50 (4 CPUs)
Memoria Usada 7,5%
Intercambio Used 0,00%
Disco / dev / vzfs (/) 12%
Para que este período de tempo calcúlase? Os servidores poden estar máis ocupado de cando en vez. Entón, é o valor medio ou só hit no momento específico?
Cal é o uso da CPU en%?
Será que as páxinas se amosan rápido? Se as súas páxinas mostra en tempo aceptable, entón non ten ningún problema - calquera que sexa a súa carga do servidor é.
E cuestión máis importante - fai vBET provoca isto?
Primeiro - insiste (se existe) non é en outro lugar - no exemplo en VB ou optimización no uso mysql. Foro pode rodar ben nalgunha configuración, pero despois de acadar algún punto, parece que fai falta para optimizar vBulletin e / ou mysql.
Segundo - como foi mencionado vBET moitas veces entra en acción só durante as traducións. Páxinas normais son xerados usando os mesmos recursos. Entón, se notar o uso adicional con vBET isto significa que comeza o tráfico adicional para páxinas traducidas. Entón vBET non está facendo máis lento xeración das súas páxinas normais, nin tomar recursos adicionais para os. vBET non teñen impacto sobre a xeración de páxinas normal (flags só noso). Comeza o tráfico adicional que non tiña antes do tráfico para páxinas traducidas. E cando ten máis tráfico que ten que ser capaz de tratar con isto.
Fixemos moitas optimizacións en vBET 3.3.0 e vBET é realmente moi rápido! Aínda que, por favor, teña en conta que as traducións nunca fixo de balde ... Isto é simplemente imposible. Imos continuar a optimizar vBET en diferentes aspectos e aínda - ten que ser capaz de xestionar o tráfico adicional, aínda que a tradución non tomaría recursos adicionais que aínda está recibindo solicitude de que teñen que ser tratadas.
Por favor, compare tempos de páxina normal xeración e páxina traducida que xa estaba en cache - a diferenza é o custo real de tradución.
Tamén - que mirou no fío sobre problemas de rendemento vBET? Vostede bloqueou robots para as páxinas son importantes? Ten en conta que os robots poden tomar cantidade significativa de recursos do servidor se arrastra moitas páxinas na mesma hora. Bloquea-lo calendario traducido, páxinas de usuario e así por diante. Detalles aquí:
http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html