Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Todos os anuncios desaparecen, teño axuda:)

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010
    Posts
    15

    Cool Todos os anuncios desaparecen, teño axuda:)

    Instalei a versión 2.4.1 no meu sitio de proba. Eu tiña un pouco de dificultade poñendo as bandeiras e, finalmente, apareceu a continuación ou na parte inferior do anuncio abaixo navbar.

    Selección de traballos de tradución e foi fantástico, entón, de súpeto, o anuncio e bandeiras desapareceron.

    Eu desactivar o produto, non aconteceu nada, aínda falta un anuncio. Así que uninstaled o produto, aínda non aconteceu nada, ningún anuncio. Eu elimine todos os arquivos relacionados co produto. Agora eu teño os meus anuncios para atrás.

    Todas as suxestións serán moi apreciado.

    Grazas,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Moi raro, pero se aínda tiña problema con anuncios despois vBET foi desactivado, isto significa que non foi culpa vBET (mod non fai nada cando está desactivado - vBulletin se preocupa iso). Especialmente que estaba a traballar no inicio e só parou en moito tempo (como eu entendín).

    Pode reproducir-lo? Por favor, instala vBET de novo e dicir que isto acontecer de novo?

    Podería ser un problema temporal o AdSense.

  3. #3
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010
    Posts
    15

    Default

    Iso é o que eu penso tamén. Non fai calquera sentido, é por iso que eu pedín. Vou facer unha reinstalación mañá pola mañá (o meu tempo). Vou deixar que sabe o que pasa.

    Grazas,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Grande El sucederá outra vez xusto despois vBET reinstall entón ollaremos máis próximos a aquilo

  5. #5
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010
    Posts
    15

    Default

    Boa nova, a instalación foi ben e sen fallos. Ata o momento, despois de preto dunha hora de probas, sen perda de ad

    Eu odio esa parte .... PERO,

    1. Entender que é moi lento, non rápido, como neste sitio web. Eu supoñer que é o recurso de actualización

    2. Eu atopei algunhas anomalías nas categorías foro, eu proba co IE8 e Chrome. Ambos teñen anomalías diferente.

    3. É o botón NavBar dispoñible en vBET 3.3.?

    Por favor, síntase libre para ollar o lugar de proba MyCockpit.org - Home

    Se quere ir máis fondo, me aviso por correo-e, tamén sería feliz en beta test vBET 3.3. no meu sitio de proba.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    1. Versión gratuita é máis lento. vBET 3.x é de pago e é máis óptimo.
    2. Por favor, abra un novo comentario para iso e describilos-lo máis
    3. Se quere dicir menú dropdown con bandeiras - entón si.

    Teña en conta que vBET 3.3.0 non estará listo para vB4. Versión de pago do vBET estará listo para vB4 marzo.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •