Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Liberar con Proba ou funcionalidade limitada Versión?

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2012

Default Versión libre

Antes de que adquiro, necesito para facer seguro isto traballará detrás das miñas empresas Firewall. Bloqueamos moitas ferramentas de tradución porque os usuarios poden utilizar estas ferramentas para conseguir a sitios web que son normalmente bloqueou.

É alí unha versión que limitou funcionalidade, ou tivo un período de proba que podo probar no meu ambiente de QA? Se traballa, empuxareino ao meu ambiente de produción.

Outra cuestión, necesito unha licenza para o meu ambiente de QA se estou corréndoo en produción tamén?

Grazas

Drew

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Tivemos versión libre cando a tradución en Google e Microsoft era libre. Despois de que fixérono pagado parou de apoiar a versión libre desde servizos pagos necesita optimization que temos en versión paga.

Compracer nota que vBET require o voso server para ter acceso a provedores de tradución externa (Microsoft e/ou Google e/ou Apertium). Todas as traducións son feitas por HTTP así que a vosa configuración de seguranza sinxelamente ten que deixar para outgoing peticións de HTTP

vBET A licenza é por instalación. Se necesitas para instalalo en foros diferentes entón necesitas licenzas diferentes. Un por cada foro estás correndo. Se ten probar ambiente que non é accesíbel para outsiders entón despois de informarnos podes instalar vBET no voso ambiente de probar. Naturalmente necesitas para ter licenza primeiro.

Tags para este tema