Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Eu reinstalei vBET

Default Eu reinstalei vBET

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Ola,
    eu só reinstalar vBET e teño unha pregunta ... eu non vexo ningún dos elementos da / s / e / fr / vBET caché de invitado ... no de hai máis de 1GB. Cando é que o caché vBET?

WoW Foro | WoW Foro Fairplay bot
    Original text

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Vbet Hóspede cache é utilizado cando hóspede sitios visitados en encargo ningún para crear tradución adicional. Probabelmente ningún unregister o usuario visitou o voso sitio traducido a en/en/fr...
    Te Pode easly volta cache fóra

Text automatically translated from: English to: Galician
    Translated text
    Ah, okay el doesnt conseguir creado cando é visita como usuario rexistrado? ...
    Original text

Editar: é aínda non traballando. Eu chmoed o dir con 777 (todo dirs após vbet_guestcache). Mais el doesnt crear algún .html Ficheiros en /en/ ou /fr/

Habilitei en hóspede cache "Utiliza Ficheiro Cheo Cache Para Hóspedes" -> si "Hóspedes Cache Tempo para Vivir" -> 21600

Hóspedes Cache Hóspedes & de detalles Cache detalles - parte próxima
    german, english e french

Calquera opción i forgott?
    Último editado por wowglider.de; 11-04-12 en 21:35.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Te didnt Perder calquera cousa mais, tentas para utilizar outro navegador - se utilizaches navegador no cal eras anteriormente rexistrado a vb, é posíbel que as galletas son almacenadas.
    Podo comprobalo en sitio se te PM ftp e admincp detalles de acceso

Eu dont pensar que ningún crawler desde sobre 5 días trys a crawl o novo urls.

Edit:
    Agradecementos, agora traballando, despois de que: Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#Correo12138
    Último editado por wowglider.de; 14-04-12 en 11:38.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Tan traballa ben, marcarei este fío cando solucionado se aínda ten calquera cuestións compracen caeu libre de preguntar

Tags para este tema