Atopo cando teño #ningún provedores de tradución dispoñíbeis só consigo un correo de espazo desde un membro que o utiliza. Isto é cando eu ten o "Espectáculo texto orixinal para o usuario" posto a non mostra![]()
Atopo cando teño #ningún provedores de tradución dispoñíbeis só consigo un correo de espazo desde un membro que o utiliza. Isto é cando eu ten o "Espectáculo texto orixinal para o usuario" posto a non mostra![]()
Último editado por DirtRider; 09-04-12 en 09:44.
Comprobareino encima. Tamén compracer dicirme se "Espectáculo texto orixinal para o usuario" posto a encima os correos de espazo aparece?
Tamén compracer nota que pode ser coused mais segredo de provedor incorrecto/id/api chave
Ben se teño o Espectáculo texto orixinal para o usuario posto a en entón si mostrará o texto orixinal. A cousa é entón ti terá un correo nun fío que non é en inglés e consegue ignorado. As chaves de API parecen para traballar cando os provedores de tradución son dispoñíbeis.
Ok Non se preocupa sobre el máis cos problemas actuais son habendo con esta modificación hei agora eliminouno, o que un wast de diñeiro isto un resultou para ser![]()
Último editado por DirtRider; 11-04-12 en 08:12.
Tan entraches resposta neste moi fío - o noso persoal está comprobando o asunto.
Non podo reproducir este asunto no meu foro de proba. Podería compracer mostrarme url con exemplo de onde hai "correo" de espazo, e se acceso has enviarme é aínda workig comprobaríao en sitio
Perdón Podo non tan tirei este mod desde o meu sitio agora cando nos daba demasiados asuntos.
1. Correo de espazo cando provedor de tradución non foi dispoñíbel (Pondo a non mostrar texto orixinal)
2. Correo noutras linguas ademais default cando provedor de tradución non foi dispoñíbel (as colocacións mostran texto orixinal) Isto confusión causada como os membros ingleses non poderían entender correo e ignoraríalles.
3. O foro que atrasa correcto abaixo cando provedor de tradución non foi dispoñíbel, membros de foro queixáronse que non foi aceptábel nestas velocidades lentas.
Tan dixen non podo reproducir isto emite tan se non ten vBET instalado e por tanto non me podes mostrar este erro en acción "" é imposíbel para min para comprobar o que foi mal.
Compracer deixarme para comprobalo no voso ftp.
Último editado por r.dziadusz; 14-04-12 en 16:34.
Ningunha resposta así que necesito para pechar este fío. Se tes máis cuestións respecto deste fío abrireino outro xeito comprace escribir novo un.