Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: API de Google que custo

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Default API de Google que custo

Acabo de instalar este produto e ver que Google é un servizo de pago. Eu tamén vexo isto é o que citan como o custo.

As taxas de uso:

Tradución:
    $ 20 por 1 caracteres M de texto, cando as cargas están axustados en proporción co número de caracteres efectivamente subministrados.
    Detección de idioma:
    $ 20 por 1 caracteres M de texto, cando as cargas están axustados en proporción co número de caracteres efectivamente subministrados.
    A cousa son ten ningunha idea o que isto pode correr a por mes tan se calquera podería darme unha idea a respecto do que están pagando por mes sería apreciado. Sei que isto tamén sería subordinado no tráfico ao voso sitio e variaría desde sitio ao sitio mais eu realmente necesitan algún tipo dun punto de referencia para isto Se posíbel quizais tamén indicarías que tipo de tráfico o voso sitio ten ou só anunciar unha ligazón ao voso sitio e eu tentarán e comparalo ao meu foro

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Aínda estou tentando para atopar algunha resposta neste un

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Non para preocuparse sobre este tan tirei este mod desde o meu sitio

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

O Parece que os nosos usuarios non queren compartir sobre os seus custos de tradución. Cando escribiches en primeiro Google de correo claramente describe os custos. Tamén Microsoft dáte tradución libre (con límites mensuais mais libre) e somos só aproximadamente para liberar versión nova que deixará para traducións manuais

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Si fan excepto el non nos dá calquera idea o que isto pode vir a ao final dun mes

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Se puxeches os vosos límites, API de tradución non algún sobre-traducións citadas. Traballa tan é agora en API de tradución de Microsoft libre se utilizas alle 2M API de caracteres só para de traducir

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Ola,
    meu foro ten 175.000 mensaxes e 25.000 temas, eu traducir-se en inglés e francés. O primeiro día consumidos preto de 1,5 millóns, case US $ 20. Se hai interese aquí, para que eu poida continuar máis tarde.
    Original text

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Compracer non que vBET é caching dato, tan após poucos días a vosa cantidade de petición de tradución schould caída. Tamén Microsoft libre por azure déixate para traducir 2m caracteres para libre

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Xa o sei. Eu me queixo, pero non o fixo.
    Original text

Traducir API: Tradución
    O carácter Conta
    Cota diaria: 2M
    28-día total: 21.03M
    Traducir Caracteres\tde API\t19.82 M\t396.30 USD
    Último editado por r.dziadusz; 07-05-12 en 21:57.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema