Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Enderezo url tradución ...

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Enderezo url tradución ...

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Unha vez máis, cousas estrañas suceden comigo en google. Anteriormente, o sitio web de ordes ... Tiven 150 mil resultados, e agora de súpeto 24.600.
    E entón eu sospeito que este é o tradutor debe, en particular, traducido os enderezos URL.
    Eu base as súas sospeitas sobre o feito de que as bandeiras son enlaces ocultos para os temas, pero non nun formulario, por exemplo, eu teño un tema:
    ... /lotería-league-pes-2010-PC-23209.html
    ligazón baixo a bandeira indica o tema:
    ... /en/.../lotería-league-pes-2010-PC-23209.html
    e iso realmente ven a un enderezo distinto:
    ... /en/.../random-leguas-pes-2010-PC-23209.html

Aleatoriamente browsed os resultados no google e non hai literalmente ningún tema no foro noutro idioma. Estes foros, etiquetas, vbcmps páxinas, pero sen o tema. Normalmente traxedia.

Podería me traer iso - quizais - a razón de malo?
    ou
    Podo desactivar a tradución de enderezos de url, ou - o que sería moito mellor - xeito de dicir que as bandeiras foron os mesmos enderezos que están na páxina.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Translated text
    Olá Saltos como ocorren na indexación de Google - especialmente cando o Google cambiou o algoritmo, ou actualizar os seus índices. Moitas veces, voltar axiña a outros índices.

Enviar ligazóns, non hai nada que ver con iso porque cando comeza a non conexión non traducido, eo acabado en vBET traducido facendo unha redirección 301 que afirma claramente que o sitio foi redirixido permanentemente. Ademais, tal redirección é só cando se modifica a tradución, sendo xa na thread (ligazóns non son traducidos en todas as linguas, por razóns de rendemento). Se altera o punto de vista da tradución no foro, as ligazóns xa están traducidos.

Con todo, agora realmente pode ser unha razón pola que Google pode preferir as páxinas traducidas indexadas - se está a usar vBSEO e acabou a conexión canónica é a causa. Con este título vBSEO configuración engade un enlace dicindo que a dirección real é o enderezo sen a adición da lingua. E se ten ligado a unha páxina traducida Google será tratado como algo que debe ser un enderezo distinto - un enderezo que xa está a ser indexadas directamente alí.
    Problema con conexión canónica que engade polo vBSEO xa foi informar e resolto - serán incluídos na vBET 3.3.0 Ata podes desactivar vBSEO vínculo canónico, ou só esperar
    Isto confirma a tese de que vBSEO non engade a favoritos etiquetas url canónico - porque eles teñen indexadas.
    Original text
    Último editado por vBET; 08-01-10 en 12:24.

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Translated text
    Grazas, pero dalgunha forma esta resposta non me satisfai.

Eu estou usando vBSEO, pero eu tiña e eu desactivado URL Canonical, pero as páxinas traducidas son indexados de forma tráxica, para non dicir que non indexa en todo.

Despois de 1,5 m, o traballo ca vBET 3.2 e 1 / 2 anos en vBET 2.x, a petición
    "Web: http://..../en/" Google retorna resultados: Resultados 1 - 10 de aproximadamente 114 !
    "Web: http://..../zh-CN/" Google retorna resultados: Resultados 1 - 10 de aproximadamente 158 !

dos cales 2 / 3 forma parte da vbcmps ... un día no foro hai ~ 50 novos temas.

Eu non creo que así que debe funcionar vBET, porque cando tal acción "máis tráfico, os usuarios e os ingresos de AdSense!" Pode mover-se entre un conto de fadas.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Translated text
    O tráfico adicional non é un conto de fadas só un feito. Aquí tes:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - vB Tradutor Empresa

E tamén aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET non páxinas de índice. Ningún software no foro non páxinas de índice. Páxinas exploración só bots que están fóra da súa infraestrutura.

Robots poden dar consellos poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 redireccións, ou ligazón canónico.

Eu entendo que ten unha ligazón canónico, e estaba deshabilitado. Introduza unha URL a un foro eo contido do robots.txt
    Original text
    Último editado por vBET; 09-01-10 en 05:52.

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Translated text
    O tráfico adicional non é un conto de fadas só un feito. Aquí tes:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - vB Tradutor Empresa

E tamén aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET non páxinas de índice. Ningún software no foro non páxinas de índice. Páxinas exploración só bots que están fóra da súa infraestrutura.

Robots poden dar consellos poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 redireccións, ou ligazón canónico.

Eu entendo que ten unha ligazón canónico, e estaba deshabilitado. Introduza unha URL a un foro eo contido do robots.txt
    Original text
    Translated text
    Grazas pola - como de costume terse - a resposta, pedín orientación sobre o que o meu problema ...

Afortunadamente, el xa traballou con este problema. Resolto.

ps.
    Enderezo do sitio probablemente debería saber, mesmo porque o feito de que a licenza e enderezo da páxina é atribuída ao meu nick neste foro
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Translated text
    Olá A miña intención non é unha información da Administración lacónico. Se é así, recibiu un perdón. A intención da administración é a información clara e transparente. Pigmentación pode obscurecer a mesma afirmación.

En realidade - o noso sistema ten un foro de mensaxes na páxina asociado coa licenza. Próxima vez que hai zaglądnę

Estou contento por ter atopado unha solución - se pode compartilo con outros, se alguén tivo un problema semellante?
    Original text

Tags para este tema