Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: VBET V4.4.6 crea usergroups?

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Default VBET V4.4.6 crea usergroups?

Estou correndo vBulletin 3.8.6 utilizando unha pel personalizada. O só engadir-ons que é vive é:

AME - Os Medios de comunicación Automáticos Embeder
    Notificación de Fío novo
    Correo Grazas Hack
    vBulletin Blogue
    E o noso propio Webkey Authentication engadir-dentro

Coidadosamente seguín as instrucións de instalación para V4.4.6 e inventouno ao punto onde necesitei para configuralo. O sistema adoitou ter VBET nel con éxito, mais tiven que tiralo despois de atopar este múltiple usergroup problema. Despois de que o instalar, os usuarios arrancaron para queixarse que o sistema era abaixo... A mensaxe de erro (perdón, non teño el) sinalou a VBET, así que imposibilitei VBET que representa acabaría o configurar pasos e o re-habilitalo.

Neste punto, decateime que adicional usergroups Foi creado no meu sistema, un para cada lingua. Wha?

Teño que faltar algo. A última vez tentou actualizar VBET, corrín ao mesmo múltiple usergroup asunto. Foi varios meses desde VBET traballado no meu sistema. Ter que contraio contigo para instalalo, ou son perdendo algo?

Tireino desde o meu sistema; todo outra vez está correndo ben (albiet sen VBET).

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Neste punto, decateime que adicional usergroups foi creado no meu sistema, un para cada lingua. Wha?
    Se non son variedades separadas dentro no voso sql, e se é só un para calquera lingua é ok. vBET Créao para usuarios de grupo en mesmo default lingua. Tamén se tes calquera asuntos durante a vosa tradución serei feliz de axudarte e contestar cada cuestión

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Quote Enviado Orixinariamente por r.dziadusz View Post
    Se non son variedades separadas dentro no voso sql, e se é só un para calquera lingua é ok. vBET Créao para usuarios de grupo en mesmo default lingua. Tamén se tes calquera asuntos durante a vosa tradución serei feliz de axudarte e contestar cada cuestión
    Un usergroup é creado para cada lingua (é isto algo novo? Engadindo 50 usergroups non é arrefriar); non teño ningunha idea o que unha variedade separada en sql é; perdón! Cando eu VBET instalado primeiro sobre hai un ano, isto non sucedeu. VBET só instalado e traballou perfectamente. Agora son habendo un diaño dun tempo que o consegue atrás no sistema :-).

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

na súa admincp -> usegroup Parecer isto:
    Default Lingua: albanés
    ?
    Como i dixo agora vBET crea separa grupos de usuario . Se o voso traballo de foro máis lento o podería ser coused por outras cousas, tamén, compracer lido este correo:
    prema

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

na súa admincp -> usegroup Parecer isto: ?
    Como i dixo agora vBET crea separa grupos de usuario . Se o voso traballo de foro máis lento o podería ser coused por outras cousas, tamén, compracer lido este correo:
    prema
    Tan, se o meu foro apoia 50 linguas, podo esperar ver 50* adicional usergroups creou?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Si podes, mais foi creado para facer o noso traballo de produto máis rápido.

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Si podes, mais foi creado para facer o noso traballo de produto máis rápido.
    Tan creaches 50+ usergroups no meu foro para facer VBET corrido máis rápido?!? Mais podo eliminarlles, e ver VBET corrido un pouco máis lento?!? ... E eles todo só consegue re-creado durante o próximo upgrade?!?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Si será recreateed en cada un actualiza.
    Tamén podes tentar tira todo deles mais ti necesitan para imposibilitar este plugin: userdata_presave e se queres uninstall vBET ti nedd cambio adicional dentro:

Inclúe\\vbenterprisetranslator_funcións_usergroups.php

Atopar liña:

Función vbet_removeDefaultLanguageGroups() {
    E tirar todo contido desta función

Tags para este tema