Cando as voces de título. "Google de uso ÚNICO" é posto a ningún
Cando as voces de título. "Google de uso ÚNICO" é posto a ningún
Tería que anotar que non outros provedores son dispoñíbeis no momento xa que estou adiviñando o diario max foi logrado. Google é dispoñíbel, mais non está sendo marcado como tal.
Compracer probas corridas para google. Telo dentro:
vBET Descargou ficheiros -> -non-upload -> ferramentas -> googleapiv2proba.php
Colocalo en ti cartafol de raíz do foro e mostrarme resulta
Arrancando proba de tradución para API de Google v2
Resultado de proba: { "erro": { "erros": [ { "dominio": "usageLimits", "razón": "accessNotConfigured", "mensaxe": "Accede Non Configurado" } ], "código": 403, "mensaxe": "Accede Non Configurado" } }
Erro de proba:
Tempo de conexión (ms): 502.209960938
Cal é estraño porque non mudei calquera colocacións na consola de API do Google
Primeiro:
Tivo o voso API de tradución do Google v2 sido traballando antes de erro accured, ou non traballou desde beggining?
Se adoitou traballar, teremos que contactar servizo de Google se non, podería compracer en primeiro lugar control:
-Se enunciando é habilitado vía o APIs Consola
-Se has vBET configurated correctamente
Tamén atopei outra solución posíbel:
Te Podería tentar apagalo e encimao É que eu fóra e encima Traducir api servizo só
- Google v2 traduce API traballou ben antes da miña último upgrade á versión máis tardía
- Enunciando é habilitado
- chave de API e todo emparella en vBET, non outras colocacións outro que uso google só foi mudado
- Tentei virando o api de e encima
Tan ok, escribirei Google no teu nome, ou góstache para facelo polo voso propio?
Se poderías facer aquilo, sería grande. @Let me se necesitas algún outra información.
Enviar sended esperando para resposta
Anteriormente escribín unha mensaxe nun grupo de Google e el parece alguén desde Google arranxouno. O problema solucionou!