Paz, a misericordia e as bendicións de Allah Prezados señores Estou tendo un problema no meu a saber: Erro interno no servidor O servidor atopou un erro interno ou configuración, e non puido completar a súa solicitude. Póñase en contacto co administrador do servidor, webmaster@soqokaz.com E informarlles los sobre o momento que o erro, e calquera cousa que fixo que pode causar o erro. Ten máis información sobre este erro estar dispoñible no rexistro de erro do servidor. Teña en conta que eu entrar no panel de control O mesmo paréceme E ás veces eu entro en E eu estou tendo un problema na presenza de actualizacións, pero eu non teño experiencia no seu traballo Esta é unha actualización de mensaxe do Director Panel de Control Atopado nos modelos debe ser actualizado para axeitado coa versión actual Se atopou [21] está fóra de modelos data é necesario e debe ocorrer ata a nova versión. Aconselhamo-lo a facelo canto antes para evitar problemas e disfuncións no funcionamento do foro! Prema aquí para ver eses modelos! Espero axudar Deus bendiga ti e beneficia-lo
Último editado por r.dziadusz; 09-02-12 en 15:49. Motivo: BBCode engadida
Ver Tag Cloud
Regras do Foro