Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 26

Thread: As persoas que visitan o meu sitio web son de primeira fixo unha pregunta en ruso?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Eu login/logouat, ollada algúns correos e eu non viron calquera pop-arriba. Podería compracer describirme dá un paso por dar un paso que para facer ve o pop-enriba de xanela?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

i Suposición terás que aclarar galletas agora, mais cando foi informado a min (e i viuno unhas cantas veces eu) i saíu do sistema premido a ligazón para regresar á páxina i último visto e a caixa rebentou arriba e o sitio non cargaría correctamente até un dos botóns foi premido, i experimentouno en IE9 o usuario que informou utilizaba Firefox

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ok Probareino naqueles navegadores

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Aínda ningún POP-arriba. Compracer darme exacto "que para facer" lista, cando mostra a ti. Exacto url, tradución exacta (se necesitado), cando(en que fío) a logout, nos cales tentan a login - todo pode importar

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Os pasos i deute é como sucede, i non o pode recrear outra vez, i xestionou recrealo unha vez despois de anunciar o problema aquí mais pode non outra vez, o usuario didnt dar un url outro que o foi redirixido a Справка по Oficina de Microsoft - программирование Oficina de Microsoft обсуждения - Excel VBA-программирование - доступа E cando sucedeu para el i moitísimo dubida que i xestionado para elixir o fío exacto fixo para conseguir redirixir mensaxe.

EDIT: é só díxome que non foi entrado no sistema, sinxelamente introduciu o sitio url no seu navegador para conseguirlle alí e o pop enriba de aparecido!

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Sei isto é o asunto para ti mais correcto agora é duro de adiviñar o que podería couse o. Podería compracer preguntarlle o que a súa lingua de usuario s?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Dei @you all esta información no begining do fío, non tivo unha lingua de destino do foro cando non foi asinado dentro, o seu navegador é posto a english e é indian vivindo en Novo Dehli******

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ok Agradecementos. Comprobareino outra vez, mais gosta díxeno é duro de adiviñar o que coused o, vBET-Michal é fóra desta semana, mais despois de que é atrás nós falará sobre este asunto . Se consegues calquera información adicional sobre un erro comprace @let me.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ok, mais i tívoo constantemente un bo hai poucas semanas, entón desapareceu cando i o upgrade, mais agora parece que aínda pode ser experimentado, i só podería imposibilitar a lingua rusa como i non pode confiar no NOT de asunto que é presente e cando a miña alexa a clasificación foi desde 79,000 a sobre 300,000 entón é serio, a miña clasificación está arrancando para volver arriba mais como i dixo i cant toma a posibilidade así que i'll imposibilítao.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Mentres non podemos comprobar este pop desde o interior alí é un explenation por que aparece en russian (para imposibilitalo completly , gosta dixen en correo anterior, : AdminCP -> vBET -> Misc -> Redireccionar para idioma do usuario: Disabled):
    -Após logout - o usuario ten non as súas colocacións - é tratado como hóspede, popup galletas lidas desde as vosas colocacións de navegador

Tags para este tema