Cando son dentro dun fío e clic nunha lingua o meu contido de fío non está sendo traducido mais todo máis é?
O Problema Resolveu
Cando son dentro dun fío e clic nunha lingua o meu contido de fío non está sendo traducido mais todo máis é?
O Problema Resolveu
Último editado por mario06; 27-12-11 en 11:28.
Non resolto, @sometime traduce o contido de fío e ás veces só traduce o título de fío só.
PS. Por que toma tan moito tempo para apoio?
Tan pode ver da imaxe todo consegue traducido excepto o texto?!?
Último editado por mario06; 28-12-11 en 05:15.
Ola
Pleae Leu estes fíos sobre parcial tranlation e untranslated texto:
http: //www.vbenterprisetranslator.co...html#post10876 e http: //www.vbenterprisetranslator.co...html#post10970
O Nunca traducido do inicio, pensa que os outros problemas (os meus outros fíos) tería que ser resolto primeiro antes de lograr esta decisión.
Microsoft api proba:
Arrancando proba de tradución para API de traducións do Microsoft
Resultado de proba: "Benvido a"
Erro de proba:
Tempo de conexión (ms): 114.572265625
Naturalmente son conseguindo un token a erro lle gosta expuxo no meu outro correo no meu Microsoft Azure proba:
Arrancando proba para Microsft API de Tradución por Azure
Cheo token:
{"Erro":"peticiónnula","descrición_de erro":"ACS90011: O campo requirido \\u0027cliente_id\\u0027 falta. \\r\Trace ID: 17e65ab5-5618-4277-ab3c-d9d3ac7un6368\\r\Timestamp: 2011-12-28 15:33:26Z"}
Último editado por mario06; 28-12-11 en 16:33.
Ok Deixa inicio con token erro
O contido é aínda non sendo traduciu!!
Regards
Último editado por mario06; 09-01-12 en 07:59.
Ola
Ben agora, cando sabemos que o voso microsoft por azure non está traballando becouse do voso php versión, tenta imposibilitar Microsoft por Azure - Só deixou ambos do seu espazo de colocacións.
Aquí é por que preguntei para facelo:
vBET Tentou utilizar Microsoft por Azure mais mentres non traballou, vBET non consegue un recibir dato, así que non o podería pór tan imposibilitado automaticamente. Se microsoft por azure non é posto como imposibilitar vBET tentará utilizar o outra vez.
Edit:
Compracer tamén botar unha ollada neste correo:
Clic2
Último editado por r.dziadusz; 10-01-12 en 21:56.
Microsoft é imposibilitado mais o contido é aínda non sendo traducido só o título?!?
Te Ten acceso á miña ftp, pode compracer comprobalo?
Saúdos
Último editado por mario06; 12-01-12 en 16:51.
Ok #Botar por:
Pondo Microsft API(ambos os dous - ningún xusto un por Azure) como disableb non fará anny diference.Microsoft é imposibilitou
Ben agora fago espazo Microsoft Comercial chave de API da Tradución por Azure(BETA) e Microsoft Comercial segredo de API da Tradución por Azure(BETA)
E parece para traballar, compracer comprobalo:
Http://www.all-unlock.com/showthread...99&lingua=ja
Tamén todo arranxa é aplicado en máis tardío vBET releas, así que só podes actualizar vBET
Último editado por r.dziadusz; 12-01-12 en 20:21.
Tentei outra vez e o contido non está sendo traducido, isto é o que eu -> premo nun fío específico (showthread) e pulso a Lingua inglesa o resultado é que o título de fío en correo 1 consegue traducido en inglés mais os seus restos de contido na súa lingua orixinal(non traduce), mesmo se pulso inglés na páxina de índice entón vai a calquera fío específico o contido non será traducido mais só o título.
PS. Se actualizo vbet non teño o problema de iconas invisíbel outra vez no arquivo?
Grazas!
Último editado por mario06; 13-01-12 en 10:49.