Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Antes de renovar a miña licenza gostaría #prpers unhas cantas respostas.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Antes de renovar a miña licenza gostaría #prpers unhas cantas respostas.

Fai o novo vBet actualiza natively(fóra da caixa) apoio vBuletin 3.6.12 ou ter que un dos membros de equipos do apoio ou nos supón a mod algo para conseguilo para traballar?
    Regards

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

vBET Apoia máis tardío vBulletin liberacións. O noso produto é tamén compatibile con cada vBulletin liberación mais hai posibilidade que algúns a integración adicional será necesitada cando upgrading vBulletin a algúns versións grandes

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Pode eu el eu? É alí un guía?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Pode eu el eu? É alí un guía?
    Máis probabelmente non necesitarás calquera cousa nada - Mais pode non asegurarche/asegurarte daquilo. Aínda así, se algún erro aparece axudarémosche/axudarémoste e guiarche/guiarte

E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?
    Te Só Terá que mover (aberto novo) conta en Microst Azure Server - tamén pode log en con ti vello MSN id, e rexistrar novo aplication+ subscribir para API de Tradución do Microsoft

Tags para este tema