Fai o novo vBet actualiza natively(fóra da caixa) apoio vBuletin 3.6.12 ou ter que un dos membros de equipos do apoio ou nos supón a mod algo para conseguilo para traballar?
Regards
Fai o novo vBet actualiza natively(fóra da caixa) apoio vBuletin 3.6.12 ou ter que un dos membros de equipos do apoio ou nos supón a mod algo para conseguilo para traballar?
Regards
vBET Apoia máis tardío vBulletin liberacións. O noso produto é tamén compatibile con cada vBulletin liberación mais hai posibilidade que algúns a integración adicional será necesitada cando upgrading vBulletin a algúns versións grandes
Pode eu el eu? É alí un guía?
E como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?
Máis probabelmente non necesitarás calquera cousa nada - Mais pode non asegurarche/asegurarte daquilo. Aínda así, se algún erro aparece axudarémosche/axudarémoste e guiarche/guiartePode eu el eu? É alí un guía?
Te Só Terá que mover (aberto novo) conta en Microst Azure Server - tamén pode log en con ti vello MSN id, e rexistrar novo aplication+ subscribir para API de Tradución do MicrosoftE como fai o pagado api2, Microsoft etc traballo? Éo todo self explicativo?