Oi

Sobre formatting que foi rota nesta páxina - compracer describir o que é mal e comprobarémolo.

Sobre mod_pagespeed - comprobou o logs deu e non atopei calquera camiño incorrecto a /en/ directorio. Éche/Éte seguro que isto é a causa de asunto? Éche/Éte seguro que isto é a causa? Pode proporciona un log cal claramente móstrao? De logs que mostra ve que o asunto é para URLs sen código de lingua. Eu HTML comprobado tamén fonte para páxina en inglés - URLs ao CSS é relativo e hai base Utilizado tan as peticións envían ao voso server para ficheiros de CSS son sen código de lingua.

Compracer o control ha dereitos apropiados postos para directorio onde o cache é escrito. Compracer o control ha aínda espazo libre no voso disco duro.
Finalmente se é seguro que o asunto é con páxinas traducidas entón compracer comprobar o voso mod_pagespeed configuración. Compracer control a configuración deixa para pór algo sobre internamente redirixido URLs ( toma URL antes de que .htaccess Tivo lugar ou despois). Proba descubrir que server a variábel é utilizada por mod_pagespeed para determinar URL pedido. Quizais isto deixaranos para atopar o noso algo. Aquí é algo sobre o mod e .htaccess: mod_pagespeed Instalación e Configuración
Documentación para o mod non é demasiado pequeno, hai parcela de configuración mesmo para ámbitos mapping. Aquí atoparás máis sobre el: Utilizando mod_pagespeed
Tamén compracer preguntar axuda de Google - pensa que é asunto de configuración xusta.

Neste exacto momento en toras eu non vexo como VBET influír no mod. Se eu perder algo por favor me apunte exactamente. Aínda que o problema é con URLs traducidos, o mod debe ser intelixente dabondo para recoñecer base HTML de forma e para respectar .htaccess redirections - Tan outra vez compracer preguntar tamén Google e comprobar a documentación. Se atoparás nada comprobarémolo outra vez - aínda compracer proporcionar logs que mostra que o asunto é con códigos de lingua incluídos en URLs.