Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: API de Google1 traballos non máis API de Google2

Default API de Google1 traballos non máis API de Google2

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Ola,
    Estou realmente moi chat.
    Original text
    Último editado por vBET; 19-10-11 en 16:36. Motivo: Corrección de código BBCode

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Super! Agora, aínda que non traballa aquí traducir correcto!

Orixinal:
    Ola,
    Estou realmente moi chat.

Eu compras un monte de cartos vBET 2x, con todo, foi relativamente ben, agora co API1 xa non están contribuíndo traducida ea API2 pode pagar só con tarxeta de crédito, eu teño mais a tarxeta sen crédito, como a maioría das persoas en Europa.

Como é que eu vou agora traer a andar de novo?
    Original text

Esta tradución CHUPA.

i Comprou 2 copias de vbet ata que agora, isto é moito diñeiro para min. Ata que algunhas semanas foi okay, mais agora non hai NINGUNHA tradución nunca máis, mesmo con API1, i pensou okay i instala API2 mais i só o pode utilizar con cartón de crédito, aquí en europe ninguén ten cartóns de crédito tan i cant uso vbet nunca máis, calquera axuda?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Hi. Sabe - chupa aquel Google non é liberar nunca máis. Crenos - é tan moito importante para nosoutros se non máis grande (porque vende vBET) para ter traducións libres. Aínda isto non é até nosoutros - é até 3.ª tradución de partido provedores.
    Neste momento aínda podes utilizar Google v1 e API de Microsoft. Booth É aínda libre. Booth Ten límites. Última liberación de vBET ha mesmo provedores queue - tan cando logra límite nun provedor, entón vBET cambios a outro. Así que pode aínda utilizar traducións libres.
    Google v1 será decembro pechado 1.º 2011.
    API de Tradución do Microsoft é libre só até marzo 2012.
    Engadiremos pronto posibilidade para utilizar API de Tradución de Microsoft pagado (non comprobamos aínda como alí os pagos son feitos - sentir libre de comprobar).

Compracer dirixir o voso asunto a Google - pode non nada sobre métodos de pagos en Google v2. Quizais se conseguirán bastante feedback engadirán outras opcións de pago.
    Persoalmente ten algo que actos como cartón de crédito mais pode crédito feito non nel. Ten ningunha idea como é nomeada mais, fóra del é #recoñecer mesmo como cartón de crédito. Son vivindo en Europa e sabe persoas con cartóns de crédito, así que pode dicir que aqueles son dispoñíbeis. Compracer preguntar o voso banco o que as posibilidades teñen. É área que é fóra do noso control. Pode non mudar métodos de pago do Google. Pode non dicirche/dicirte o que as posibilidades teñen no voso banco.

Tan neste momento:
    - Pode aínda estancia con traducións libres. Aqueles teñen límites.
    - Pode adoptar a Google v2 métodos de pagos. Se non utilizas Google v1 é aconsellado para imposibilitar cache máis limpo - non queres pagado sobre e sobre outra vez para tradución mesma.

Precisa máis axuda aquí?

Eu dont necesitar un cartón de crédito tan i dont comprar un xusto para un servizo. API de Google1 non está traballando nunca máis, desde semanas agora! Probarei agora microsoft.

Okay, Microsoft traballou sobre 10 minutos, agora hai outra vez ningunha tradución. Se isto non é mellor ata que mañá i querer un refund! (O meu primeiro!)

Rexistrado
    Outubro 2009

Hi. Compracer nota que Microsoft ha hourly e límites mensuais. Tan se parou para traballalo pronto traballará outra vez se non lograches o voso límite mensual aínda

Segundo vBET Licenza que é acordo legal entre nosoutros, é responsábel para habendo acceso a provedores de tradución - 3.os partidos son fóra da nosa influencia. Así que ningún asunto por que ten ningún acceso - non queres pagar, logra límite, o voso server está bloqueando outgoing peticións, ou algún outra razón non é unha razón para refund. Porque é te que é responsábel de asegurar acceso a provedor de tradución. Aquí é a parte de acordo de licenza:
    vBET Está utilizando servizos de tradución EXTERNA (API de traducións). Xa que versión 4.4.0 e 3.5.0 vBET é capaz de utilizar moitos API de traducións (de feito apoiou: Google e Tradución® de Microsoft API). Te Ten que ser deixado para utilizar tradución apoiada APIs Cal configuras para ser utilizado por vBET. SINXELO Podbielski Michał dáche/dáte ningún refunds en caso se o voso foro é bloqueou/prohibido ou limitado en calquera outro xeito a algún de Servizos de Tradución utilizada, mesmo en caso se algúns/todo servizos de tradución apoiada serán pechados. Se queres, podes comprobar no noso vBET 2.x Versión libre, Servizo de Tradución do Google é accesíbel para o voso foro antes de compra de vBET 3.x/4.x, mais aínda terás ningún correcto a calquera refund se o voso acceso de foro a calquera Servizos de Tradución será limitado en calquera xeito durante uso de vBET 3.x/4.x. SINXELO Podbieski Michał non é responsábel en calquera xeito para algún de resultados de Servizos de Tradución utilizados ou é rendemento e accesibilidade.
    E aquí é vínculo a cheo Licenza Cal é acordo legal entre nosoutros. Tan se pedirás refund en caso cando persoalmente estiveches de acordo que será a vosa responsabilidade e será non un caso para refund, entón segundo isto que foi acordado entre nosoutros en licenza nós non refund.

Sinxelamente non tes calquera asunto con vBET - tes asunto con 3.ª tradución de partido provedores. E non tomamos ningunha responsabilidade para aquilo. Só gostarte non gostaría ir a prisión para o delito cometido por alguén máis Sinxelamente non podemos ser responsábeis para 3.os partidos e esperarche/esperarte entende isto.
    Tamén - a vosa unha licenza é xa expired, 2.º é utilizado 4 meses - como pode culparnos que cambios de marca do Google?... Crenos - seriamos máis felices se Google sería quieto libre.

Este tema pode ser tamén útil para ti para entender por que o API pode traballar de cando en vez: Http://www.vbenterprisetranslator.co...html#Correo10869 (Basicamente logra o voso límite - atoparás algúns máis detalles alí).

Precisa máis axuda aquí?

PS.
    A Parte citada de licenza será mudada nun minuto - é pechando libre vBET versións porque API de Tradución do Google v1 será pechado - tan hai ningún sentido para mencionar libre vBET 2.x Versión en licenza se non existe nunca máis. Os Cambios detallados en licenza serán descritos en anuncios.
    Último editado por vBET; 19-10-11 en 19:33.

Quote Enviado Orixinariamente por wowglider.de View Post
    Okay, Microsoft traballou sobre 10 minutos, agora hai outra vez ningunha tradución. Se isto non é mellor ata que mañá i querer un refund! (O meu primeiro!)
    Benvido ao meu mundo :P

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por techanalyst View Post
    Benvido ao meu mundo :P
    Benvido a mundo de API de Tradución de Microsoft :P

Os seus límites non son até vBET - os seus límites son só até Microsoft. API de Tradución do Google v2 déixache/déixate para pór os vosos límites propios.

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Benvido a mundo de API de Tradución de Microsoft :P

Os seus límites non son até vBET - os seus límites son só até Microsoft. API de Tradución do Google v2 déixache/déixate para pór os vosos límites propios.
    Razoabelmente certo cando ti dont controlar os terceiros partidos, mais tiraría as "Traducións Libres" de descrición de produto, ou polo menos palabra el Traducións Libres tan "Limitadas".

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema