Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Beta Asunto de tradución de título de fío

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Beta Asunto de tradución de título de fío

Hi Todo, i estou utilizando o beta e atopar que threa os títulos non parecen para ser transalting en todas partes botar unha ollada aquí Os Foros de Gaiola do Código (vBET Persoal haber login detalles) o título mostrado como "redondeo al restar" o fío é aquí Redondeo al restar E no fío real o título é traducido, no foro de fío FOI traducido mais cando i accedeu o fío máis tarde ningún del é traducido??? i Ha cache o limpador apagado (segundo toyour settings). Ha noticed que o meu cache e o uso non parece para ser medrando desde i virou cache limpando fóra.

Pode alguén axuda?, i've xa gastou 200$ utilizando Google V2 API e i quere asegurar i manter TODO resultados traducidos.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Hi. Cando eu barbeito o voso primeiro vínculo ve:
    Sentímolo - sen resultados. Por favor, inténteo os termos diferentes.
    Compracer proporcionar exemplo que pode comprobar - compracer dicir que criterios de procura terían que ser utilizados.

Compracer nota que apagando cache a limpeza non vira de cache uso. Compracer marca seguro que te virou en cache para todas as linguas.

Se foi comprobándoo tan hóspede entón podería ser causado por Hóspede Cache (foi traducido durante procura, mais hóspede cache versión tida aínda xerada cando o provedor non foi dispoñíbel).

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Primeiro compracer dicir se é utilizando todo Api, i.e. Se logra os vosos límites en todos provedores de tradución, o dato ficará untranslated até a tradución será dispoñíbel outra vez.
    Compracer tamén comprobar o voso ttl para cache, se é non utilizando API de Google v1 te mesmo o pode apagar(0 = imposibilita)! Tan cache non será eliminado
    admincp -> vBET Cache -> Base de datos Cache -> Cache Tempo para Vivir (TTL)
    Ademais pode ver que a vosa tradución non traballou nada, compracer control se logra os vosos límites por utilizar aquelas probas Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728
    Tamén fai seguro se ha upload todo ficheiros necesitados (tamén isto de upload Unha vez cartafol)
    Mentres i tentará reproducir con dissaperaing "" traducións

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Hey guy É o firts o vínculo ha expired cando é para "correos Novos dos membros" mais o segundo ha non, Michael te ha admin acceso (recorda i pm'd ti) podería comproba o meu settings para vBET? i Son seguro é correcto.

@r.dziadusz i Estou utilizando Google V2 API mais Micheal poden comprobar o meu settings tan i conseguir o mellor de todos os mundos. Visitou que fío e FOI traducido de spanish a english, cando i revisited foi NON traducido, seguramente se foi traducido unha vez para min entón sempre tería que ser traducido? Teño todos os ficheiros uploaded, outra vez Michael ha ftp acceso e pode comprobar isto

Rexistrado
    Outubro 2009

Hi. Xusto fun ao voso admin CP para comprobar vBET configuración cando preguntou, mais a conta creou ten non bastantes privilexios. Son non capaz de ver vBET opcións só vexo vBET cartas.

Sobre o 2.º vínculo - que tradución ten que utiliza para ver o asunto? Tamén necesita Admin o CP accede tan serei capaz ao control fai provedores de tradución son dispoñíbeis cando comprobareino.
    Último editado por vBET; 19-10-11 en 16:22.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michael, perdón sobre os permisos É todos pon agora! Este fío Rolda para restar / Redondeo al restar Foi traducido de spanish a english para min mais cando i revisted o o fío era atrás en spanish - a tradución ía? - Tan i a suposición compróbao en english

Rexistrado
    Outubro 2009

Hi Xusto comprobeino e é OK. Isto é o que fixo.
    1. Foi á páxina con asunto e fixo seguro sabe o que é falando sobre (de feito español non foi traducido)
    2. Foi a Admin CP e control settings (virou en cache para todas as mesas - houbo @some imposibilitado)
    3. Comprobou alí dispoñibilidade de provedores - todo foi imposibilitado no momento
    4. Habilitou API de Tradución do Microsoft que espera que o límite é dispoñíbel outra vez
    5. Eu refreshed a páxina e viu que as traducións son laborábeis - español foi traducido
    6. Imposibilitou Microsoft a man para ser seguro que outra petición de tradución non será enviar
    7. Eu refreshed a páxina e viu que as traducións son aínda dispoñíbel o que significa que aqueles tiveron que ser tomados de cache (todos os provedores foi imposibilitado)

Tan é OK agora. Non sei o que exactamente acontece antes de que. Quizais o correo foi editado (texto novo = tradución nova) - non pode dicir ve que foi editado por ti (tradución manual engadida) así que non sei fai a proba española era tamén editou.
    Outro scenario é que podería ser só en parte traducido - tan poucas liñas foi traducida e entón o límite foi logrado. En tal caso non foi a cache (otherwise cache sería roto, porque a parte única foi traducida). Tan cando veu outra vez houbo límite logrado xa e ningún resultado en parte traducido cached.
    En todo caso se atopa o acontece outra vez compracer deixado nos sabe e non muda calquera cousa alí - quizais nós conseguido outra pista.

Te Pode tirar tradución manual - é non necesitado nunca máis.
    Tamén - compracer actualizar a última liberación - é optimizado para provedores queue (aqueles serán dispoñíbeis máis) e caches resultados para traducións de RSS.

Precisa máis axuda aquí?

Rexistrado
    Outubro 2009

Son indo alí agora. Perdón Para atraso - onte tivo liberación nova.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Non se preocupa Michael, i saberche/saberte é busy!

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michael, grazas para comprobar e analizando, i imposibilitou algunhas linguas como i non quixo lograr os meus límites (pagado de libre) demasiado rápido para linguas que i decidiu trae pouco tráfico.

Eu upgrade ao máis tardío esta noite cando i son en casa, pode marcar este fío solucionado como i non necesita axuda máis afastada neste tempo con isto

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema