Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Non estou seguro se está a traballar nova instalación

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Question Non estou seguro se está a traballar nova instalación

Estamos tendo un pequeno problema con vbet agora como apareceu para o traballo cando activado por primeira vez e agora está cargando para sempre, sen tradución e, finalmente, despois de moito tempo unha páxina en branco.

http://www.teenforumz.com/

Eu teño é óptimo de acordo coa FAQ optimización sen sorte ata agora. Eu tiña un ollar no phpmyadmin e as táboas vbenterprise parecen estar enchendo pero cargar Arent para o usuario final aínda, iso é un problema?

Aquí está o noso htaccess, que pode estar errado, pero eu estou seguro:

Code:
    RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    #RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Grazas por todas as suxestións ou axuda dada.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Algunha idea?

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Xa fixo a integración vBSEO?

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Si, conseguía un erro ao principio relacionado ao vbseo ficheiro necesitas para editar tan editeino por conseguinte e ningunha sorte Por algunha razón, parece que só caché certas cousas como houbo 21 páxinas de traducións na noite pasada e aínda hai moitas páxinas que seguramente tería aumentado.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ben, temos só mudouse para hoxe un semi-dedicado e que funciona perfectamente ben agora, eu non creo que foi problemas de memoria en todo, eu creo que foi endurecido php e apache opcións que foron engadidas ó servidor para axudar CSF / LFD . Grazas pola axuda

Tags para este tema