Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: vBET 3.5.1 non retraduzir se se dispón

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default vBET 3.5.1 non retraduzir se se dispón

Hi, i ten a versión moi máis tardía de vBET i atopa que se te logrou o voso límite para a tradución ou unha tradución non é dispoñíbeis mostra a lingua orixinal mais cando as traducións son dispoñíbeis outra vez non traduce aquel correo, un exemplo pode ser atopado aquí Waiting ON screen Excel VBA / Pantalla de espera EN Excel VBA o primeiro post é non traducidas e próximo post do usuario é traducido!

Se quere dar unha pm me ollar e eu vou darlle o acceso do usuario como invitados só pode ver o primeiro post.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, detalles de acceso PM. Imos comprobar iso.

Tamén vale lembrar que como foi anunciado en últimos lanzamentos aqueles que non son optimizados aínda. Esas son as versións BETA que foi liberado rapidamente porque era importante para reaccionar rapidamente ós cambios en lados provedores de tradución. Agora estamos a traballar para optimizar-lo.

Volvendo á súa cuestión - Teño que ver como queda. É realmente estraño que a mensaxe de antes non é traducida e próxima é. Eu vexo aquí tres escenarios:
    - Becho en vBET
    - Valedor non estaba dispoñible, e próxima mensaxe xa estaba gardada, porque ten mesmo texto noutra fío
    - O Provedor era dispoñíbel cando a tradución arrancou, as mensaxes en lingua diferente son traducidas primeiro (BBCode é avaliado en vBulletin nivel) e cando vBET arranca traducir o resto de páxina logra limita tan o provedor foi bloqueado. O A mensaxe que é traducida é en lingua diferente (utilizado lang BBCode) será a causa.

Aínda este eu que ver e comprobar o que realmente está a suceder agora eu non podo ver o que realmente está a suceder alí.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola eu teño Michael am de acceso, podo darlle administrador ftp e cheo se precisa del

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

No momento da tradución que eu tiña límite de caracteres definido para 300000 i am ata agora 100 mil porque o custo é moi lonxe para alto, pero estou disposto a elevar o límite para calquera proba que precisa.

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu estaba alí - consulte PM - Necesito máis información (post exacta e tradución exacta - me deu link para a páxina non traducida).

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Explicación dada en AM

Rexistrado
    Outubro 2009

Segundo información en PM o fío foi modificado a man e é non observable agora. Tan - cando acontece outra vez compracer escribir en existir fío. Marcareino solucionou por agora (desde non temos o asunto agora) e reopen cando atoparás algo como aquilo. Tamén se alí onde lang BBCodes entón probabelmente acontecido o que describiu máis temperán - lang foi traducido durante xeración de páxina (BBCode avaliado por vBulletin) e cando vBET arrancou para traducir a páxina xerada logra o límite e tradución de residuos do provedor. Pode non verify agora - é teoría só. Volveremos aquí cando atopa fío similar.

Tags para este tema