Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Se API retorna ningún resultado, o código de retorno de erro provedor no canto de null

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Default Se API retorna ningún resultado, o código de retorno de erro provedor no canto de null

O Sería guapo (e salvar vBET moito problema) se unha chamada de API non regresa un resultado traducido que polo menos o código de erro do provedor é proporcionado tan é claro que vBET fixo o seu traballo e os restos de problema co provedor. Un apoio-a utilidade soa será guapa, excepto habendo os mesmos resultados proporcionaron directamente no tempo de tradución tentada sería mellor.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu entendo que desexa ver erro do provedor no canto de texto non traducido cando a tradución non está dispoñible. Teña en conta que crawlers vai velo tamén. Entón, nese caso, hai que enviar cabeceira que di que o erro, para evitar a indexación páxina coa mensaxe de erro. Ademais, se a páxina ten que erro só que non será bo para os usuarios finais. Teña en conta que, ás veces, o contido propio fío xa está gardada, só algo en torno de cambios (en horas exemplo aparece no foro, ou ten algunhas caixas na dereita / esquerda lado) ou só buzón de correo pasou - por iso son capaces de amosar fío traducido Coido que é mellor que só amosar mensaxe de erro cando o 99% da páxina poden aparecer como traducido.

Non entendo a súa última frase. Por favor, describa máis.

Rexistrado
    Outubro 2009

Solución posible - xa temos parámetro especial que só amosa a Admins canto tempo esperar servidor para traducións forma proveedor externo. Podemos empregar o mesmo parámetro para amosar que os provedores estean marcados como desactivado (pode comprobar-la a si mesmo no Admin CP) e que foi usado para traducir. En fin, só está dispoñible para os administradores ou administradores poderán comprobar-lo sen mensaxe na saída (Admin CP -> vBET -> Dispo\u00f1ibilidade de Provedores das Traduci\u00f3ns)

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Non entendo a súa última frase. Por favor, describa máis.
    Eu estaba me referindo a googletest.php que se describe nun dos seus FAQ. É unha boa ferramenta de administración, pero non alertar os usuarios regulares que un problema potencial existe.

Si, pensar canto a problemas de indexación. O informe da pantalla dese erro nunha páxina debe ser un recurso que un administrador pode acender e apagar todo o mundo, eu creo.

Concordo -> ". Entón nós son capaces de amosar fío traducido eu creo que é mellor que só amosar mensaxe de erro cando o 99% da páxina poden aparecer como traducida por"

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Si, iso sería útil. Tiven un problema ao ver o servidor amosar o tempo de tradución, con todo, porque a pantalla pisca por tan axiña para que poida ser bo para introducir un "preme calquera tecla para continuar" ou algo semellante.

Tamén ... Algo moi estraño aconteceu. Liguei a opción "velocidade de visualización 'agora de novo e agora podo ver o texto completo de todos os meus artigos CMS de novo. Eu teño unha proba máis que facer, e iso pode ter que ver co meu caché do navegador ou o feito de que estou rexistrado como admin. Non sei aínda. Pero eu quería traer isto para a súa atención.

UPDATE - Non, algunhas páxinas enlazadas CMS desde a páxina de inicio aínda non amosar.

UPDATE 2 - O comportamento entre estar rexistrado como administrador e non rexistrados é diferente. Artigos que poden ser vistos totalmente traducido (ou mesmo só no idioma de orixe) de exhibición para o administrador cando a mesma páxina non serán mostrados para un invitado. Espero que isto axude.
    Último editado por brubros; 07-10-11 en 19:05.

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Si, iso sería útil. Tiven un problema ao ver o servidor amosar o tempo de tradución, con todo, porque a pantalla pisca por tan axiña para que poida ser bo para introducir un "preme calquera tecla para continuar" ou algo semellante.

Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, describa os seus problemas no segmento separado este lugar é para solicitude de futuro. Por favor, non mesturar debates ou estaremos perdidos.

Neste momento, podo entender que podemos engadir información sobre os provedores están dispoñibles a opción para mostrar o tempo de tradución está dispoñible.

Para os seus problemas, por favor abrir nova fío para cada cuestión.

Tags para este tema