Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 18 de 18

Thread: Ligazóns Forum = falla

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Ok, moitas grazas! Vou tentar iso, pero eu teño unha pregunta.

Pode desactivar só tradución para esas áreas e ten a ligazón correctamente apuntar á url? Eu teño un palpite de que a sección en cuestión non se traducirá, pois non é un plugin vBulletin (só consulta o DB separado).
    Non ten que ser do plugin vB - só teñen que ser xerados por páxina vB. Ver na nosa páxina principal, descargar ou mercar agora seccións - os que non poden facer por calquera plugin, pero son xerados por vB. Entón, ten modelo axeitado inclúe global.php e así por diante. Entón, estas páxinas poden ser facilmente traducidos na forma na que eu describín ti.

Rexistrado
    Outubro 2009

Vou tentar iso co arquivo htaccess, pero cinco pratas di que non vai funcionar. A sección en cuestión non ten necesariamente de tradución en todos, pois é moi técnica, entón eu só quero estar en torno ao erro no vBET que traduce links externos que non son necesariamente parte do vB.
    Eu comproba o seu sitio. Está funcionando ben - só tes que ir para o seu foro, poña un pouco de tradución e ver que o control non se engade á lensreviews ...

Rexistrado
    Outubro 2009

Aplique as regras htaccess segundo indicado no README.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Mentres Page Not Found - PentaxForums.com Non regresou #un 404, a páxina non foi traducida (evidentemente, desde hai non vbet init alí), e, ademais, todos os vínculos daquela páxina regresaron o 404 cando vBSEO o CRR parado laborábel.

Polo tanto, imos tomar a solución máis sinxela e gardar a nós mesmos unha dor de cabeza:

Como podo evitar que o foro conexións de tradución?

Actualmente, Pentax Lente de Revisión e base de datos Especificación - Índice de inicio (Un link) é reescrito para http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Eu quero a ligazón para permanecer inalterado.
    Eu escribiu claramente que o sitio ten que ser xerada por vBulletin de ser capaz de traducir-lo.

Tamén - Eu non vexo o que está escribindo. Eu estaba alí e ligazón a lensreviews non cambia. Por favor, me dea enlace exacto á páxina onde eu poida ver nesta ligazón dobres.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Por favor, me dea enlace exacto á páxina onde eu poida ver nesta ligazón dobres.
    Ir a PentaxForums.com - Pentax Foto Forum e prema en Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (É na categoría 4). Vai ter un 404.

Sen embargo, este mesmo enlace está na barra de localización (primeira entrada en botón 'Comentarios') e non conseguir un 404.

Grazas pola túa axuda. Eu aínda creo que non estamos na mesma páxina, tanto como o que é exactamente o problema, tan a gusto para deixar-me saber se precisa de máis explicacións. Unha vez máis, porén, o problema é que

mysite.com / lensreviews / é reescrito para mysite.com / foros / pl / lensreviews cando pasa por unha ligazón do foro.

Eu coloque os espazos para que a URL non é analizado.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Creo que unha solución rápida a este problema sería usar vBSEO de "Replace 'Ligazóns Forum", con enlaces directos para URLs obxectivo ". Con todo, como eu uso o hit de seguimento para o meu links externos, facelo ía romper ese sistema.

Así, de acordo co meu post anterior, imos atopar a solución correcta para iso.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ir a PentaxForums.com - Pentax Foto Forum e prema en Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (É na categoría 4). Vai ter un 404.

Sen embargo, este mesmo enlace está na barra de localización (primeira entrada en botón 'Comentarios') e non conseguir un 404.

Grazas pola túa axuda. Eu aínda creo que non estamos na mesma páxina, tanto como o que é exactamente o problema, tan a gusto para deixar-me saber se precisa de máis explicacións. Unha vez máis, porén, o problema é que

mysite.com / lensreviews / é reescrito para mysite.com / foros / pl / lensreviews cando pasa por unha ligazón do foro.

Eu coloque os espazos para que a URL non é analizado.
    Agora vexo iso. Os 2 ligazóns que está escribindo sobre non coinciden. Un deles é exacta - 2 redireccións teñen eo problema está ben aquí.

Isto con redireccións pasa:
    Code:
    Original:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/forumdisplay.php?f=35
    Then some redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-lens-review-specification-database/
    And next one is by vBET (added language):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/pentax-lens-review-specification-database/
    Then we have next redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/lensreviews/index.php
    And one more time vBET is adding language:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/
    Entón aquí está engadindo vBET lingua porque comeza como enlace para o foro e tradución de seguimento por diante. Entón fixo dous redireccións e cada vBET tempo é engadir monitores de tradución.

Solución rápida para ti a continuación (non probado - copia tan feita de arquivo e déixenos saber é que funciona). Tamén - ten que reiniciar o foro para ir onde queira no redirección primeiro se é posible.

Rápida corrección. Abre vbenterprisetranslator_seo.php arquivo, atopar liña:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
    e substituílo por:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'lensreviews/index.php')) {
    Tamén buscaremos algúns a solución mellor incluída en vBET. Neste momento vBET só está comprobando URL orixinal - nós non pensado sobre tal situación como o voso. Reabro este asunto. Será pechado cando a solución oficial será incluída en vBET
    Último editado por vBET; 25-12-09 en 18:02.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Grazas! Eu modifiquei un pouco o código, pero deu correcto. Inicialmente eu tiven que poñer "pentax lente-revisión de especificación de base de datos 'para a strpos, pero eu trasladouse a" revisión ", como eu tamén teño PentaxForums.com de terceiros Pentax Base de datos Revista Lens - Índice de inicio que estaba sendo redireccionado a erro.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Entón, agora ambos / lensreviews / e / userreviews / está redirixido correctamente.

Grazas unha vez máis!

Rexistrado
    Outubro 2009

Grazas! Eu modifiquei un pouco o código, pero deu correcto. Inicialmente eu tiven que poñer "pentax lente-revisión de especificación de base de datos 'para a strpos, pero eu trasladouse a" revisión ", como eu tamén teño PentaxForums.com de terceiros Pentax Base de datos Revista Lens - Índice de inicio que estaba sendo redireccionado a erro.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Entón, agora ambos / lensreviews / e / userreviews / está redirixido correctamente.

Grazas unha vez máis!
    3.3.0 ten parámetro adicional "Ignorar URL '- só pode manter URLs escollidos de seguimento de tradución. Por favor asegúrese de que

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema