Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 6 de 6 FirstPrimeiro ... 456
Resultados 51 para 58 de 58

Thread: Como eliminar o código de linguaxe vbet

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Hi Cando puxo o meu código ao texto que edita programa, el máis probabelmente muda html Asci código a sinais normais, e de modo que o problema apareceu. Compracer paste o un máis tempo e marca seguro todo asci o código non mudou - fica o xeito é no meu correo. Especialmente atención de paga en %#039;% "" non tería que devir un '

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

okay. Probarei aquilo.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Como evita que acontecendo? Ha probado Notepad++ tamén mais cando eu paste o voso código o cambio de símbolos
    Último editado por norku; 18-10-11 en 13:23.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Se te compracer PM o voso acces detalle ao voso ftp i pode colocar este código exatly cando tería que ser, se non me queres dar acces te pode probar manualy símbolos de cambio outra vez despois de que devén así '

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Correu o en todo caso e parece para ter traballado este tempo. Posto o abaixo a 'erro de operador'

Grazas Moito para enganchar nisto e espera que o fío será útil para calquera máis que ten que uninstall vbet para algunha razón.

Verter a calquera uninstalling: NON o que fixo e xusto uninstall cando ti cun normal vbulletin mod. Sen dúbida preguntar o guys aquí en vbet ANTES DE QUE ti uninstall. Salvarache/Salvarate moitas dores de cabeza.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Te Benvido, se ten algún outra cuestión neste fío comprace preguntar, para calquera outros asuntos compracen fío novo aberto.
    Se todo é ok i marcarao solucionou

Proscrito
    Rexistrado
    Febreiro 2014

Isto aínda é un problema ou ten estes problemas foron resoltos ata agora? Aínda é unha dor na bunda para desinstalar vBET?

Grazas.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

O problema foi resolto.

Páxina 6 de 6 FirstPrimeiro ... 456

Tags para este tema