Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 6 123 ... PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 58

Thread: Como eliminar o código de linguaxe vbet

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Exclamation Como eliminar o código de linguaxe vbet

Eu uninstalled vbet mais o código de lingua non foi tirado [lang=x], etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ben agora uninstalling vBET non limpará códigode BB, compracer nota que as páxinas en lingua estranxeira ficarán nesta lingua, así que perdiches usuarios despois de tirar vBET, ademais será moi difícil de ler untranslated correos por tanto - quizais a solución mellor é para eliminar este anuncia nada.
    Pero se quere só para eliminar "[lang = x" etc podo código para ti un robot aspirador-ata o final da semana

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

O que eu teño de limpeza son as URLs ... A url para temas que foron publicados por alguén que tiña unha lingua estranxeira establecido no seu perfil aínda están mostrando [langtitle = x] [/ langtitle] ¿Como corrixir isto?

Conseguiu librado de [ lang=x], [ /lang], [notranslate] etc por utilizar vb censurando. Eu desesperadamente axuda de necesidade co urls aínda así...

Aquí un: .xxxxx.com/Foro/f23/[ langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

Como consegue o lixo fóra de e viralo a:

Http://www.xxxxx.com/foro/f23/Dinsi...-ou-faux-5565/
    Último editado por vBET; 11-10-11 en 00:40. Motivo: BBCode correctoin

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Sentímolo, pero eu teño bater iso ...

Ademais, redirixido as ligazóns agora redundante no índice de Google para páxinas de lingua estranxeira no meu foro?
    Último editado por norku; 05-10-11 en 21:11.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Como escribiu Radek - imos preparar para ti robot (script PHP), que pode eliminar todos os lang langtitle é o código BBCode notranslate. Isto será feito e solicitado a vostede esta semana.

Se ten langtitle na URL significa que langtitle está incluído no título de discusión. Só ten que cambiar o título da fío e eliminalo. En lugares que son importantes e non pode esperar por favor, basta cambia-lo manualmente. Noutros lugares agarde a escritura.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Ola,

Por que non advirte persoas que o vbet bb o código non é tirado cando ti uninstall? Por que non xa tes a ferramenta se sabe que isto acontece? Aprecia a asistencia mais eu kinda gosta a plenamente uninstall e non esperar para semana mentres índices de Google incorrect urls...

E sobre o de redirección ao da /, / de / etc temas es que Google xa indexou?
    Último editado por norku; 05-10-11 en 14:12.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ola,

A resposta para booth a vosa cuestión é - porque foi realmente uncommon a uninstall vBET cando é realmente necesitado e utilizou. Tivo pedir tal ferramenta unha vez antes de que, mais o usuario decidiu ficar con vBET e xusto tuned el appropriately.

Tampouco podemos facer iso no código de desinstalación - desinstalación non pode ser potencialmente prexudicial. O que cómpre esixirá de copia de seguridade da base de datos en caso de problemas.

Tamén compracer nota que se ha imposibilitado vBET entón Google non índice incorrect URLs, porque tal non é mostrado.

Polo momento indexadas - pode crear regras de redirección que ha redireccionar todas as solicitudes ao seu orixinal. Utilice este (por favor, probar estas):
    Code:
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]
    Engada o seu directorio foro alí. se ten problemas só dar-nos as súas regras vBET e nós enviarémosche de volta cambiado. Ou noutras palabras - estas son dúas regras vBET primeiro lugar onde ten que eliminar vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido =

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

O rewrite as regras non traballan. Cando un vello vbet a páxina é chamada o xera un 404.

Ha vb instalado en /foro

. Htaccess está na public_html

PHP Code:
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$[L,QSA

Calquera noticia sobre a ferramenta de eliminación de código BB?
    Último editado por norku; 06-10-11 en 09:59.

Rexistrado
    Outubro 2009

Directorio do foro engadido no lugar errado, use esta:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
    #just comment to see whole 2nd rule
    Pero iso supón para non estar en public_html só no directorio foro. Mellor maneira é - necesitará empregar as regras que tiña antes e modificar eses. Se non ten ningún, así que teremos que buscar unha razón. Use iso no seu directorio de primeiro foro. Se queres usalo no directorio principal, a continuación, comproba primeiro sen foro / adicional
    Último editado por vBET; 06-10-11 en 11:43.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Todo traballou ben con htaccess en / cando houbo vbet instalou. Si, probou as miñas regras vellas primeiro mais é sendo ignorou. Pode non conseguir as vosas regras para traballar en ningún /foro ou /. Podería xusto deixar cousas cando é e Google de reloxo piling 404 após 404 a Webmaster as Ferramentas mais eu preferirían un limpo redirixe.

Quere un ollo? Podo AM ti admin / ftp acceso.
    Último editado por norku; 06-10-11 en 13:32.

Páxina 1 de 6 123 ... PasadoLast

Tags para este tema