Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Explicación para o uso constante de vbenterprisetranslator_seo.php

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Explicación para o uso constante de vbenterprisetranslator_seo.php

Eu levantei esta cuestión noutro segmento da mina e foi solicitada para iniciar un novo tema, entón aquí está
    Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd
    Teño outras cuestións, o vbenterprisetranslatot.php está a usar todo o tempo o meu CPU, por favor, comprobe a continuación:
    Pid ************ Owner Priority CPU% Command% Memoria
    12.493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (Trace) (Kill) thecodec 0-72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (Trace) (Kill) thecodec 0-67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (Trace) (Kill) thecodec 0-42,0 - 0.6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (Trace) (Kill) thecodec 0-23,5 - 0.6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (Trace) (Kill) thecodec 0-11,7 - 0.6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (Trace) (Kill) mysql 0 - 1,8-6,2 / usr / sbin / mysqld - based = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-bloqueos -

Eu teño 4 CPU e está matando o meu sitio web, agora que non pode comezar traducións!, I ter desactivado metade dos traducións e aínda ten a cuestión!

Alguén pode axudar?
    Michaels resposta:
    Quote Enviado Orixinariamente por vbet
    Compracer uso un fío por un asunto. Para o asunto novo utiliza outro fío. En breve - o seu non vbenterprisetranslator_seo.php Quen toma enteiro os vosos recursos - é enteiro o voso foro, porque cada petición de foro vai trought vbenterprisetranslator_seo.php Cal só pon poucas variábeis para vbseo.php E inclúe recurso realmente pedido. Pos enteiro o voso tráfico de foro a este ficheiro polo voso .htaccess Ficheiro. Tan non hai ningún asunto con este ficheiro nada - isto é o voso consumo de foro enteiro. Se máis descrición nesta área é necesitada - compracer fío novo aberto para el ou atopar xa existindo. Un emite por un fío
    Pode explicas máis afastado porque se i imposibilitar vbet entón que o ficheiro aínda está sendo utilizado, se i mudar o nome de que arquiva o foro non pode ser accedido.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Como verás a apertura do arquivo non hai lóxica que pode consumir ata 1% do seu CPU. Este é só un controlador de fronte (ou mesmo só un filtro), que permite integrar os cambios vBET esta (código de idioma), con vBSEO. Se non vBSEO usaría redireccións en ligazóns vBET. Así, todo o tráfico na súa foro vén polo arquivo. O arquivo só define algunhas variables esixidas polo vBSEO e despois inclúe vbseo.php si.

Tan se utilizarías vBulletin con vbseo e sen vBET entón verías que todas as vosas peticións pasa por vbseo.php Cal é controlador de fronte para vbseo. Cando utilizas vBET tamén entón engadimos só pouco filtro antes de vbseo.php Controlador de fronte, o cal é requirido para integración. Tan resultados que velo non é cantos recursos toma o ficheiro, mais cantos recursos toma petición que vén cocho O ficheiro. E cada petición está vindo trough o, porque vbseo require que todas as peticións vén trough vbseo.php

Por suposto o seu foro sen vBET terá menos recursos - traducción non é de balde, pero que tería resultados aínda si semellante só con vbseo.php vez o arquivo. Esta arquitectura é forzado por vBSEO. vBET non usar o arquivo en todo cando usados sen vBSEO.

E cando escolleu vBET o arquivo aínda se usa, porque aínda redirecciona todas as solicitudes do foro por alí. Htaccess. Debe comentario regras vBET alí. Pero como eu só escribín iso non vai cambiar moito, podes ver algo semellante, só con vbseo.php vez o arquivo, porque vBSEO require regras redirixido ao arquivo vbseo.php. Se ollar preto o suficiente pode considerar que as normas vBET (para páxinas non traducido) son simplemente as mesmas regras para vbseo.php só para o noso arquivo de filtros.

E regras. Htaccess son tamén motivo polo cal o seu foro non era accesible cando cambiou o nome do ficheiro. Aínda estaba redirixido alí, pero o lugar non era hai máis.

Por favor, diga o que tes máis preguntas nesta área

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Grazas pola explicación - got it!

Pode marcar resolto agora.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Grande - marcado como resolto

Tags para este tema