Usando as páxinas de Microsoft traducir obter 500 Internal Server Error!
Usando as páxinas de Microsoft traducir obter 500 Internal Server Error!
Último editado por Snake; 28-09-11 en 16:56.
Iso é urxente. Google me bloqueou hoxe.
Eu non podo dar o luxo de pagar por v2.
E cando me teño opción Microsoft non funciona.
As miñas páxinas están todas en branco con tradución de Google v1.
Eu teño isto corrixido así que sexa posible, por favor!
Eu recibín 500 Internal Server Error ao traducir páxinas Mircosoft!
Será que Google bloquear vostede?, Estou tendo un problema semellante que algúns títulos fío faltan e texto traducido é branco, pero se eu cambiar a linguas diferentes do título do fío etc ... aparecen
Parece que eles fixeron, pero eu recenly refresco miña db enteiro, entón ive facer chamadas moito máis que normal.
É probabelmente un bloque 24 h., pero aínda non axuda a opción Microsoft non funciona.
Eu vexo iso MOD morrendo, a opción MS é limitado e Google está levando o servizo de distancia.
Si, as pezas están falta, está a ser bloqueado.
Hmmmm, un bloque de 24 horas, eu me pregunto se isto é o meu caso como o prohibido agora Baidu araña tivo preto de 350 no meu sitio no momento ninguén (construíu un mod para se librar deles), eles bloquean unha única lingua ou as traducións ?
Alí vai ser un servizo de tradución pagados, que está soportado na última versión de vBET.
Se prohibición arañas as páxinas non serán indexadas, derrotando o punto.
LOL, intento o pago, eu usei un millón caracteres en 10 minutos @ $ 20
Se queres comezar a pagar $ 1000 para o tráfico, entón a súa solución, eu penso.
Último editado por Snake; 28-09-11 en 17:58.
Re: as arañas, podo entender iso, pero arañas Baidu traer pouco tráfico, pero realmente unha porco en todo os seus recursos, entón eu agora prohibición arañas nonsense a maioría dos chineses e outros:
Baidu
Ichiro móbil
Soso
Sogou
PSbot
Yandex (rusa Yahoo)
Yeti
spinn3r
.... Eu podería ir sobre
Ben, se non fai esas traducións especial de volta eu vou ter que ir, pero pagado miñas traducións .. etc xa conta para case 12 millóns de URLs e unha chea de miñas páxinas ten unha morea de contidos para que eu poida verme apoio para dumping o resto do mundo na miña foros, que é unha verdadeira vergoña. Eu cancelar a miña cachés (guest e base de datos) e ten 9GB de espazo de volta!
Ben, eu refresco meu caché que se 6GB, confíe en min, con moitas URLs que non pode pagar v2 API, moitos miles.
Re a araña, as páxinas son traducidas só unha vez, polo que se fai Baidu ou un usuario ou google non fai diferenzas.
Entón bloqueo arañas, é inútil.
Espero que a api MS funciona, pero ive feito algunha lectura ea súa limitada a 50 chamadas por minuto, o que eu dubido é o suficiente para soportar a maioría dos foros.
Seguidores de viaxe
Último editado por Snake; 24-10-12 en 20:36.
50 chamadas por minuto? jeez!, iso probablemente significa que para o resto dos 59,99 segundo o meu foro non recibirá ningunha traducións , Cales son as súas regras en caché as traducións, vostede sabe?, Non sería tan malo se nós podemos manter as traducións, supón unha desaceleración na trnslations por algúns meses, pero eventualy vai pegar!
Estou tendo un problema semellante con traducións ao inglés (por defecto) non funciona. Se eu cambiar a v2 funciona por un segundo, a continuación, na carga da páxina seguinte, non. Algo pasa con Google Translate.